مشخصات پراید اقساطی ۱۳۱:

شرکت سایپا یکی از شرکت هایی است که محصولات بسیاری را در حوزه خودرو تولید کرده و می توان آن را دومین شرکتی در کشور دانست که از نظر خودرو سازی فعالیت می کنند. از نمونه‌ های بسیار مشهوری که هر ساله تعداد بسیار زیادی از آن ها تولید و به فروش می رسد می توان به پراید اشاره نمود. شرکت سایپا پراید را به صورت پراید اقساطی به فروش می رساند که این روش می تواند برای افرادی که بودجه کمتری برای خرید خودرو دارند بسیار مناسب باشد. البته این شرکت برای افراد دیگری که در خرید خودرو مشکلی ندارند آن را به صورت نقدی نیز به فروش خواهد رساند. سایپا برای پراید اقساطی خود تیپ ها و مدل های گوناگونی در نظر گرفته است که شامل انواع پراید اقساطی ۱۳۱ ۱۳۲ و ۱۴۱ می باشد که هر کدام از آن ها دارای ویژگی های خاصی می باشند که باعث می شود خریدار به خرید هر کدام از آن ها تمایل بیشتری داشته باشد. البته در این مقاله قصد داریم در مورد پراید ۱۳۱ و مشخصات آن مطالبی را ارائه دهیم که در ادامه آن ها را ذکر می کنیم. پراید اقساطی ۱۳۱ بی اغراق پر تکرارترین و بیشترین محصولی است که توسط شرکت سایپا به تولید رسیده است. البته خط تولید این خودرو هنوز هم به اتمام نرسیده و به فعالیت خود ادامه می دهد. زیرا خودروی پراید ۱۳۱ از خودرو هایی است که می‌ تواند با داشتن خصوصیات ویژه و قیمت پایین خریداران زیادی را به خود اختصاص دهد. پراید ۱۳۱ اولین سالی که وارد خط تولید شد در سال ۱۳۸۹ بود. طراحی پراید به گونه ای انجام گرفته است که در نهایت سادگی می ‌توان آن را پرفروش دانست. زیرا خودروی بسیار معمولی بوده و آن را نمی ‌توان خودرویی لوکس در نظر گرفت. ولی با وجود قیمت های بسیار بالای خودرو های دیگر خرید این خودرو در نوع خود برای بسیاری از افراد مطلوب بوده و حتی برای بعضی از افراد نیز آرزو محسوب می شود.

سایر ویژگی های پراید اقساطی ۱۳۱:

همان گونه که گفته شد نمی توان پراید را جزء خودرو های لوکس و زیبا دانست. ولی این خودرو با وجود قیمت پایین تری که نسبت به خودرو های دیگر دارد، همچنان در بین افراد خریدار محبوب می باشد. ایران خودرو هر ساله تولید شده و با توجه به کیفیت نا مرغوب قطعات آن که روز به روز در حال پایین ‌تر آمدن نیز هستند باز هم فروش زیادی را به خود اختصاص خواهد داد. این خودرو دارای ابعاد کوچکی بوده ولی با وجود کوچک بودن خود برای استفاده خانواده مناسب بوده و به بیان واضح تر خودروی خانواده است. طراحی داشبورد و قطعات کنسول خودروی پراید به گونه ای است که در ضمن سادگی خود دارای کاربرد بسیار بالا می باشد. برای اطلاع از نحوه فروش اقساطی خودرو به سایت مراجعه کنید. 

وزن این خودرو بسیار سبک بوده و از یک تن کمتر است. به همین دلیل باید هنگام رانندگی با آن مراقبت بسیاری را لحاظ نمود. این خودرو نهایتا دارای ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت بوده و بیشتر از آن سرعت، خطر ساز بوده و ماشین می تواند واژگون شود. زیرا این خودرو سبک است و نمی تواند خود را با سرعت بالا به خوبی کنترل نماید. این خودرو سرعت ۱۷۰ کیلومتری خود را با قدرت ۶۳ اسب بخار انجام می دهد و در برابر خودرو های دیگر از قدرت بسیار پایین تری برخوردار می باشد. همان گونه که گفته شد خودروی مورد نظر با وجود تمام سادگی هایی که در خود دارد و همچنین با وجود قدرت و سرعت پایین خود، هر ساله خریداران زیادی را به خود اختصاص می دهد. زیرا همان گونه که گفته شد خودروی نامبرده شده نسبت به خودرو های دیگری مانند ۴۰۵، سمند و انواع پژو از فروش بیشتری برخوردار می باشد. زیرا این خودرو دارای قیمت پایین تری بوده و اقشار بیشتری قادر به خرید آن می باشند و همچنین خرید پراید اقساطی نسبت به خودرو های دیگر راحت تر خریداری خواهد شد.

 

مجموعه ی سایا خودرو

آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ۱۱۳ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133 

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 388
نمایش همه
علاقه مندی ها ()