فروش اقساطی ایران خودرو:

خودرو ها یکی از اقلام بسیار مهم در زندگی روزمره ما می باشند و بعضی افراد آن را جزء اولویت ‌های اول زندگی خود قرار دادند و باید به جرات گفت زندگی امروزه بدون خودرو به خصوص برای افرادی که در رفت و آمد می باشند بسیار مشکل است. همان طور که می ‌دانید خودرو های مختلفی در سراسر کشور ساخته و تولید می‌ شود که یکی از شرکت های تولید کننده این دستگاه ها ایران خودرو می باشد. یکی از دلایلی که خودرو های تولید شده در ایران خودرو را در سطح خیابان ها به وفور مشاهده می ‌کنیم فروش اقساطی ایران خودرو است. اگر بخواهیم در مورد پیشینه های اصلی این شرکت اطلاعاتی ارائه دهیم باید بگوییم این شرکت فعالیت خود را در سال ۴۲ آغاز نمود.  برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی ایران خودرو به سایت مراجعه کنید

البته برای آغاز فعالیت شرکتی انگلیسی به نام شرکت تالبوت با ایران خودرو همکاری نموده و در سال ۴۶ خودرویی به نام پیکان تولید و راهی بازار شد که همه ما خاطره های بسیار زیادی از این خودرو در ذهن داریم. شرکت ایران خودرو در حدود سال ۸۴ به تولید پیکان ادامه داده و در این سال تولید آن را متوقف نمود. سال های زیادی است که ایران خودرو و شرکت های تولید کننده خودروی دیگر برای بالاتر بردن میزان فروش خودرو و سهولت در خرید خودرو توسط مردم شرایط فروش اقساطی ایران خودرو را برقرار کرد تا اقشار بیشتری از مردم بتوانند به خرید خودرو پردازند. همانطور که می‌دانید شرکت ایران خودرو خودرو هایی که تولید می‌شود را تحت شرایط فروش اقساطی ایران خودرو قرار داده است و به همین دلیل خریداران می ‌توانند با انتخاب نوع خودروی مورد نظر خود به خرید خودرو بپردازند. 

اطلاعات دیگری راجع به فروش اقساطی ایران خودرو:

همان طور که گفته شد فروش اقساطی ایران خودرو نمونه های تولید شده در این شرکت را در بر گرفته و خریداران می توانند برای خرید خودروی مورد نظر خود به این روش اقدام نمایند. از اولین و آخرین خودرویی که ایران خودرو به تولید آن پرداخته است می ‌توان به سمند و دنا اشاره نمود. خودروی سمند هر سال در تعداد بسیار بالایی ساخته و فروخته می شود. خودروی دنا در مدل های دنا، دنا پلاس و دنا توربو شارژ می باشد که جزو خودرو های لوکس و کاملاً ایرانی ایران خودرو محسوب می شود. علاوه بر خودرو های نام برده شده می ‌توان به خودرو های دیگری مانند پژو ۴۰۵، پژو ۲۰۶ و خودرو های دیگری اشاره نمود که هر کدام از آن ها دارای مزایای خاصی می باشند و فرد می تواند با توجه به بودجه خود به خرید یکی از آن ها بپردازد. فروش اقساطی ایران خودرو به گونه ای است که فرد با انتخاب خودروی خود مبلغ پیش پرداخت را که درصدی از مبلغ کلی خودرو است پرداخته و برای خرید خودرو ثبت نام می کند. برای اطلاع از  قیمت فروش اقساطی خودرو های داخلی به سایت مراجعه کنید. 

بعد از مدتی خودرو تحویل گرفته شده و اقساط تعیین شده توسط شرکت به صورت بلند مدت و کوتاه ‌مدت آغاز خواهد شد و با اتمام این اقساط خودرو به صورت تمام و کمال به خریدار تعلق خواهد گرفت. به غیر از ایران خودرو شرکت‌ های خودرو ساز دیگری مانند سایپا و کرمان موتور یا به بیان دیگر کرمان خودرو به فروش اقساطی محصولات خود پرداخته و روش فروش اقساطی محصولات خود را برای همه خودرو های خود در نظر می گیرند تا همه افراد بتوانند خودروی مورد نظر خود بپردازند. اقساطی که شرکت برای پرداختن تعیین کند به نوع خودرو مرتبط بوده همچنین به نوع اقساط بلند مدت و یا کوتاه مدت بودن آن ها نیز مربوط می باشد.

مجموعه ی سایا خودرو

آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ۱۱۳ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133 

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 639
نمایش همه
علاقه مندی ها ()