مزایای فروش اقساطی کرمان موتور:

شرکت ها و نمایندگی‌ های بسیار زیادی در داخل کشور ما وجود دارد که به فروش محصولات تولید شده توسط شرکت های خودرو سازی دیگری می پردازند. این شرکت ها و نمایندگی ها توسط شرکت‌ های اصلی خودرو سازی به فروش اقساطی پرداخته و یا این که می توانند آن را به صورت نقدی در اختیار مردم قرار دهند. شرکت خودرو سازی کرمان موتور جزء شرکت هایی است که در داخل کشور فعالیت کرده و محصولات خود را تحت شرایط فروش اقساطی کرمان موتور و یا فروش نقدی کرمان موتور در اختیار خریداران قرار می دهد. البته نمایندگی ها و شرکت های مختلفی هستند که این کار را انجام داده و به فروش این محصولات می پردازند. شرکت‌ های دیگری مانند کرمان خودرو وجود دارد که می ‌توان از آن ها به ایران خودرو و سایپا اشاره نمود. هر کدام از این شرکت ‌ها دارای خودرو های مختلفی بوده و یا این که به مونتاژ کردن خودرو های مختلفی می پردازند. برای اطلاع از فروش اقساطی محصولات کرمان موتور  به سایت مراجعه نمایید.

شرکت کرمان خودرو و یا کرمان موتور از قطعات خارجی و یا به بیان دیگر قطعات چینی برای تولید محصولات خود استفاده کرده و به تولید ماشین های لوکس و با کیفیت خواهد پرداخت. همان طور که می دانید محصولاتی که از قطعات چینی استفاده شود می ‌توانند قیمت پایین تری نسبت محصولاتی که از قطعات ساخته شده توسط کشور های دیگر تولید می شود خواهند داشت و به همین دلیل محصولاتی که توسط کرمان موتور تولید می شود با توجه به لوکس بودن خود قیمت ماورایی نداشته و افرادی که تقریباً قشر متوسط رو به بالا و یا اقشار با درآمد خوب محسوب می شوند قادر هستند به خرید این خودرو بپردازند. از این خودرو ها می ‌توان به خودروی جک و خودروی لیفان اشاره نمود. همچنین خودرو های هیوندا در چند مدل خاص توسط این شرکت تولید می شود و این یکی از مزیت هایی است که می توان برای فروش اقساطی کرمان موتور در نظر گرفت. زیرا فروش اقساطی کرمان موتور شامل محصولات خارجی با کیفیت که خریداران می‌ توانند با پرداخت درصدی از قیمت خودرو نسبت به خرید آن اقدام نمایند.برای اطلاع از شرایط فروش اقساطی خودرو های داخلی به سایت مراجعه کنید.

سایر مزیت های فروش اقساطی کرمان موتور:

با ثبت نام کردن خریداران و پرداخت مبلغی به عنوان پیش پرداخت خودرو بعد از مدتی که موعد آن مقرر شده است، تحویل داده شده و خریداران می توانند از آن استفاده نمایند. انتقال مالکیت این خودرو نیز زمانی انجام می‌ شود که اقساط این خودرو به اتمام رسیده باشد. از مزایای فروش اقساطی کرمان موتور این است که در زمان پرداخت مبلغ پیش پرداخت تا زمان تحویل گرفتن خودرو زمانی به فرد داده می ‌شود که فرد بتواند خود را برای پرداخت اقساط بلند مدت و کوتاه مدت آماده نماید. ضمن این که این شرکت برای انواع محصولات خود اقساط با زمان های متفاوتی در نظر گرفته است که فرد خریدار نسبت به بودجه خود قادر است هر کدام از آن ها را پرداخت نماید. همان طور که می دانید لیفان جزء خودرو های شاسی بلند بوده و نسبت به خودرو های شاسی بلند دیگری که در دنیا وجود دارد از قیمت پایین تری برخوردار است. به همین دلیل افرادی که بودجه خرید خودرو های گران قیمت را ندارند و از طرفی به خودرو های شاسی بلند علاقه مند می باشند، می توانند از خودروی لیفان استفاده نمایند. همچنین خودروی جک نیز که از خودرو های با کیفیت محسوب می شود توسط این شرکت منتشر شده و به فروش می رسد.

مجموعه ی سایا خودرو

آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ۱۱۳ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133 

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 593
نمایش همه
علاقه مندی ها ()