جاکفشی یکی از پرکاربردترین وسایل چوبی است، که به منظور نگهداری کفش، کتونی، پوتین، دمپایی و دیگر وسایل چون واکس، کفی های کفش و انواع تمیزکننده های کفش ساخته شده اند. نقش جاکفشی در تجهیزات دکوراسیون داخلی بسیار چشمگیر نمی باشد ولی به محض اینکه وارد آپارتمان می شوید، این طرح جاکفشی است که نمای خود را به بیننده نشان می دهد. در گذشته بیشتر خانه ها به صورت ویلایی بود و اعضای خانواده کفش های خود را مقابل درب قرار می دادند ولی در دنیای امروز که اکثر افراد با فضای کوچک آپارتمان نشینی روبرو شدند. در نتیجه دیگر فضای لازم برای قرار دادن کفش در مقابل درب ندارند. ضمن آنکه جمع آوری کفش ها نیز در داخل خانه آلودگی را به همراه خواهد داشت. بنابراین تولیدکنندگان تصمیم به تولید انواع جاکفشی چوبی در مدل های متنوع نمودند. بدین وسیله عموم افراد متناسب با فضای دکوراسیون محل سکونت خود، می توانند از میان طرح های متنوع این محصول، خرید جاکفشی ارزان را انجام دهند.

فروش انواع جاکفشی مدرن و کلاسیک

در حال حاضر شاهد فروش انواع جاکفشی مدرن و کلاسیک متناسب با سبک های مختلف تجهیزات دکوراسیون داخلی در سطح بازار می باشیم. بنابراین پیش از خرید جاکفشی، بهتر است به نکات متعددی توجه داشته باشید تا بدین صورت بتوانید مناسب ترین جاکفشی را با قیمت ارزان خریداری نمائید. توجه به تعداد طبقات، کشو، امکانات و رعایت ابعاد استاندارد کفش های مختلف از جمله مواردی هستند که در انخاب مدل جاکفشی بسیار حائز اهمیت می باشند. همچنین طرح و رنگ بندی جاکفشی نیز بهتر است همخوانی کافی با دیگر تجهیزات دکوراسیون داخلی داشته باشد. معمولاً جنس اکثر جاکفشی ها از چوب می باشد چون از دوام بالایی برخوردار است و از همه مهمتر، این است که دارای نمای ظاهری زیبا و شکیل می باشند. به همین دلیل تولیدکنندگان تلاش می کنند تا بتوانند این محصول را در مدل های متنوع طراحی و تولید نمایند.

جاکفشی ایستاده، جاکفشی دیواری، جاکفشی پله ای، جاکفشی تک درب، جاکفشی  جالباسی دار، جاکفشی کشویی، جاکفشی جک دار، جاکفشی آینه دار و ... تعدادی از دسته بندی های متنوع جاکفشی است که شامل مدل های مدرن و کلاسیک می باشند. بنابراین افراد مختلف با سلایق متفاوت می توانند متناسب با ابعاد فضای مقابل درب و فضای داخلی آپارتمان، بهترین جاکفشی را انتخاب کنند که در عین کاربرد، زیبایی فوق العاده ای داشته باشد.

خرید اینترنتی انواع جاکفشی

در حال حاضر میزان ترددهای شهری افزایش یافته است و این مسئله بر روی میزان ترددهای شهری مردم تأثیر منفی گذاشته است. به همین دلیل اکثر فروشگاه ها و تولیدکنندگان تلاش نمودند تا بتوانند راهکار مناسبی را پیش روی مردم قرار دهند تا بدین وسیله بتوانند بدون محدودیت زمانی و مکانی کالاهای مورد دلخواه خود را با قیمت ارزان از عرضه کنندگان خریداری کنند. از این رو، چندین سال است که امکان خرید اینترنتی انواع جاکفشی برای عموم مردم فراهم شده است. در واقع استفاده از فضای اینترنت موجب شده است تا افراد مختلف بتوانند با مشاهدۀ مدل های مختلف جاکفشی در فروشگاه های اینترنتی تجهیزات دکوراسیون چوبی، بهترین مدل جاکفشی را با قیمت ارزان خریداری کنند. در نتیجه بدین وسیله نیاز به ترددهای شهری ندارد و در مدت زمان کوتاهی می توانند جاکفشی مورد نیاز خود را به صورت کاملاً تضمین شده و قابل پیگیری خریداری کنند.

نکتۀ قابل توجه دیگری که افراد برای خرید جاکفشی مد نظر دارند، مسئله قیمت جاکفشی است. در واقع پیش از اینکه قیمت را ملاک خرید انتخاب محصول مورد دلخواه خود نمائید، بهتر است کیفیت و دوام متریال تشکیل دهندۀ جاکفشی را در نظر بگیرید.

فروشگاه محصولات خانگی و اداری ویستا کالا  به عنوان یکی از فروشگاه های فعال در حوزۀ فروش آنلاین انواع جاکفشی و دیگر تجهیزات چوبی دکوراسیون داخلی در تهران فعالیت خود را ادامه می دهد.

آدرس : تهران - بازار مبل یافت آباد - شهرک ولیعصر

تلفن واتساپ:09391352800

تلفن تماس: 09026560055

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 418
نمایش همه
علاقه مندی ها ()