غلطک از ماشین آلات راهسازی می باشد که بسیار مورد توجه بوده و می تواند در بخش ساخت و ساز و پروژه های عمرانی بسیار کاربردی باشد. از غلطک برای متراکم نمودن مصالح به کار می ود. با استفاده از غلطک می توان خاک و دیگر مصالح را مقاوم و فشرده ساخت تا آماده ی استفاده در ساخت و ساز ها قرار گیرد. در صورتی که از این وسیله استفاده نشود خاک به مقاومت نرسیده و در مدت کوتاه شروع به نشست خواهد کرد که می تواند مشکلات فراوانی را به بار آورد. غلطک از لوازم یدکی غلطک بسیار مقاوم ساخته شده تا بتواند دوام بالایی داشته باشد.

لوازم یدکی غلطک طوری طراحی شده اند تا بتواند در زمان مقاوم سازی و تراکم سازی مصالح فشار وارده به دستگاه را تحمل نماید. به این صورت که غلطک با استفاده از ضربه و ارتعاش و عمل ورزیدن این کار را انجام می دهد. برای خرید لوازم یدکی غلطک به سایت مراجعه نمایید. 

فروش لوازم یدکی غلطک

فروش لوازم یدکی غلطک توسط نمایندگی ها و فروشگاه هایی که در این زمینه فعالیت دارند انجام می گیرد. فروشندگان این لوازم را در کیفیت های مختلف به مشتریان ارائه می دهند . لوازم یدکی غلطک در انواع مختلف آن با هم متفاوت می باشد

نگهداری از غلطک و لوازم یدکی غلطک

نگهداری از غلطک باعث می شود که کمتر به تعمیر لوازم یدکی غلطک نیاز پدا کنید. نگهداری این وسیله و استفاده ی درست از آن سبب می شود دیر تر نیاز به تعویض لوازم یدکی غلطک پیدا کنید و در هزینه ها صرفه جویی نمایید. کاری که باید برای نگهداری این ماشین انجام دهید چک کردن روزانه ی آن می باشد و به صورت کلی آن را بررسی نمایید. چک کردن کابین راننده و اهرم های ماشین و دکمه ها و ... می باشد که مطمئن شوید دستگاه سالم می باشد.

طبل یکی از مهم ترین لوازم یدکی غلطک

تمیز کردن طبل بسیار مهم است . همچنین چک کردن دیداری آن می تواند بسیار موثر باشد و همچنین تمیز کردن و روغن کاری آن را می توانید هر بار چک کنید تا مشکلی برای غلطک پیش نیاید.

سیستم آب باید به طور مرتب چک شود زیرا آب محافظتی برای نچسبیدن مصالح به طبل می باشد و باید همواره چک شود.  اسپری آب بر روی طبل باید به صورت کامل و یکنواخت صورت گیرد.

سیستم هیدرولیک از قسمت های مهم دیگر مهم در غلطک می باشد که باید روغن آن چک شود. در زمان های مورد نیاز نیز باید تعویض روغن را انجام دهید.

غلطک چیست؟

غلطک نوعی ماشین سنگین برای سخت و ساز ها است که می توان با استفاده از آن خاک و مصالح را متراکم و مناسب برای انجام کارهای عمرانی ساخت. با گذر غلطک از روی مصالح موجب می شود فشرده سازی آن انجام گیرد و در برخی موارد باید چنین بار این اتفاق بیفتد تا فشردگی مواد مورد نظر به حد مناسبی برسد. برای اطلاع از فروش لوازم یدکی غلطک کوماتسو  به سایت مراجعه نمایید. 

لوازم یدکی اصلی غلطک

لوازم یدکی غلطک شامل موارد زیر می باشد:

موتور از اصلی ترین لوازم یدکی غلطک می باشد که باید قدرت کافی برای انجام کار این ماشین را داشته باشد. موتور مولد انرژی بوده و باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا دیگر قطعات بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند.

صفحات استوانه ای که برای آوردن فشار بر روی مصالح به کار می رود .

فروشگاه سرویس قطعه از فروشگاه های معتبر در زمینه ی فروش انوع لوازم یدکی غلطک می باشد که به دلیل فروش مستقیم این محصولات توانسته قیمت های بسیار مناسبی را برای لوازم یدکی غلطک در نظر بگیرد. برای خرید از طریق لینک ها اقدام نمایید.

تلفن تماس: 02155781833 - 02155716800

تلفن همراه: 09121050499  فکس: 02155728400

ایمیل: saeed.davaran@yahoo.com 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 414
نمایش همه
علاقه مندی ها ()