رفاه و آسایش افراد جامعه همیشه در گرو استفاده درست از وسایل رفاهی می باشد، که استفاده از آن ها به نحوی سبک زندگی افراد جامعه را بهبود می بخشند و آرامش بیشتری را با خود به همراه می آورند، که از مهمترین آن ها می توان به سیستم شوت زباله اشاره کرد.  ساختمان های مرتفع و با تراکم بالای جمعیت، هتل ها، بیمارستان ها و پاساژهای تجاری و اداری از مهمترین مخاطبان استفاده از این سیستم می باشند، زیرا دفع زباله در این ساختمان ها همواره با مشکلاتی از قبیل ماندن در صف آسانسور، تردد بالای ساکنین و شلوغی محوطه، ریزش شیرابه های زباله در راه پله ها و مشاعات و غیره مواجه است، و استفاده از یک سیستم شوت زباله مناسب و متناسب با ساختمان به یکباره تمامی این مشکلات را مرتفع می کند.  علاوه بر موارد ذکر شده استفاده از سیستم های دفع بهداشتی زباله مانع انتاق میکروب و بیماری در محل زندگی ساکنین می شود و هزینه های استخدام نیروی انسانی و همین طور استهلاک آسانسور و برق مصرفی را کاهش می دهد، به همین دلیل است، که در سالهای اخیر بازار خرید و فروش شوت زباله رونق بسیار زیادی پیدا کرده است، و متقاضیان بسیاری داوطلب خرید شوت زباله آپارتمان می باشند. سیستم شوت زباله بر حسب نوع طراحی به دو دسته داخلی و خارجی تقسیم می شوند، بر حسب شرایط و موقعیت ساختمان از این سیستم ها استفاده می شود، امروزه تمامی ساختمان ها و برج های نوساز و لوکس کشور مجهز به سیستم شوت زباله داخلی می باشند، زیرا در همان گام های ابتدای ساخت این پروژه ها پیمانکاران نسبت به نصب شوت زباله توسط شرکت های مجرب در این رابطه اقدام کرده اند. ساختمان های قدیمی و یا فاقد این سیستم رفاهی می توانند از سیستم های شوت خارجی زباله استفاده کنند، که تمامی مزایای این سیستم را دارد و در نمای خارجی ساختمان می توان آن را مشاهده کرد.برای اطلاع از اجرای سیستم شوت زباله  به سایت مراجعه نمایید. 

اجزاء سیستم شوت زباله به تفکیک شامل قسمت هایی از قبیل کانال اصلی شوت، دریچه اصلی،کانال تصفیه هوا، نازل شست و شو،  هواکش تخلیه هوا، درب انتهایی دریچه، سرعت گیر زباله، ساپورتها، کامپکتور و غیره می شوند. این سیستم  ها با مجهز شدن به نازل های شست و شوی کانال ها، عایق های صوتی و همین طور سیستم تصفیه هوا مشکلات سیستم های شوت زباله قدیمی را به طور کامل مرتفع کرده اند. آلیاژ های به کار رفته در ساختمان این سیستم ها دارای آلیاژ های استیل استنلس می باشند، که در برابر ضربه، فشار و رطوبت از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند، و به دلیل سطح صاف و درخشانی که دارند با استفاده از سیستم شست و شو به خوبی تمیز می شوند، و زباله ها از این مسیر ها به طور کامل پاک می شوند. قیمت شوت زباله بر حسب نوع سیستم طراحی شده و همین طور نوع فلزات و ضخامت آن ها، طبقات و مساحت ساختمان محاسبه و تعیین می شود. سرعت گیرهایی که در مسیر کانال ها و در طبقات مختلف نصب شده اند مانع انفجار و متلاشی شدن کیسه های زباله در مسیرها می شوند.

خروجی سیستم های شوتینگ زباله و تفکیک آن ها بر حسب نوع آن ها در سه دسته شوتینگ با سطل زباله، کامپکتور و شوتینگ با جدا کننده زباله قرار می گیرد، که از متداول ترین آن ها که طرفداران بیشتری را به خود اختصاص دارد و هزینه نصب کمتری نیز دارد می توان به شوت زباله سطلی اشاره کرد. برای اطلاع از اجرای شوت زباله مخصوص فود کورت به سایت مراجعه کنید.

شرکت نخستین کار از معتبرترین مراکز فروش سیستم شوت زباله با مناسب ترین قیمت در کشور می باشد، این مرکز معتبر دارای تیم خبره متشکل از نصابان حرفه ای و مهندسین ناظر در این زمینه می باشد، و تا کنون توانسته موفق ترین پروژه های عملیاتی را در زمینه طراحی سیستم های شوت زباله و دوکش موتور خانه به انجام برساند. برای آشنایی بیشتر  با فعالیت های این مجموعه می توان به سایت اطلاع رسانی شرکت نخستین کار مراجعه کرده و در این مورد اطلاعات لازم را کسب نمود.

آدرس : تهران خیابان دماوند بالاتر از سه راه تهرانپارس خیابان سازمان آب خیابان ۵ شیدایی کوچه توانگری شمالی پلاک ۱۱

کدپستی : ۱۶۵۸۹۵۷۳۸۱

ایمیل  :  nakhostin@yahoo.com

شماره تماس :02177964087 , 02177335083   

فکس : 02177148025

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 524
نمایش همه
علاقه مندی ها ()