سیم و کابل از جمله تجهیزات پرکاربرد در صنایع مختلف می باشد که به منظور سیم کشی برق مورد استفاده قرار گرفته می شوند. به همین دلیل در تمام سازه های ساختمانی می توانید کاربرد انواع سیم و کابل را در اندازه و ضخامت های مختلف مشاهده نمائید. ساختمان سیم و کابل استاندارد طوری ساخته شده است که قابلیت انتقال جریان برق را در نواحی مختلف دارد. سیم و کابل های برق به دلیل کاربرد خاصی که دارند، باید از متریال با کیفیت ساخته شده باشند که قابلیت انتقال جریان برق را با کیفیت بالا و بدون نویز داشته باشند. در این مقاله قصد داریم به فاکتورهای مهم خرید سیم و کابل ساختمانی با کاربری انتقال جریان برق اشاره کنیم.

شرکت ایوان کابل بیش از ده سال است که از فعالیت حرفه ای آن در حوزۀ تولید و پخش انواع سیم و کابل در شهرک صنعتی ایوانکی می گذرد. این مجموعه با آخذ پروانه بهره برداری توانسته محصولات متنوع خود را با نام تجاری سیم و کابل ایوان خراسان به بازار عرضه کند. این مجموعه امکان سفارش اینترنتی سیم و کابل استاندارد را در حجم بالا و اندک با قیمت مناسب برای مشتریان فراهم کرده است.

فروش سیم و کابل استاندارد

امروزه فروش سیم و کابل استاندارد از اهمیت بالایی برخوردار است چون تأثیر مستقیم بر روی سطح کیفیت جریان برق خواهد داشت. سیم و کابل از رشته های هادی از جنس آلومینیوم و مس تولید می شوند که با عایق پلیمری پوشانده می شوند که جریان برق را از خود عبور ندهند. نوع مفتول و رشته های هادی که در ساخت سیم و کابل استاندارد به کار برده می شوند، باید به نحوی باشد که نسبت به نوسانات برق، مشکلی برای جریان برق وجود نداشته باشد.

تفاوت قابل توجهی که میان سیم های افشان وجود دارد، ضخامت رشته هایی است که در طراحی این نوع کابل ها به کار برده شده است. سیم و کابل افشان با ولتاژ های مختلف تولید می شوند که متناسب با کاربردی که دارند، برای مصارف متعددی به کار برده می شوند و تأثیر مستقیم بر روی حجم و بازدهی جریان برق خروجی دارد.

فروش سیم و کابل ارزان

توجه داشته باشید که هنگام خرید سیم و کابل مانند خرید سیم مفتول ، قیمت را ملاک خرید خود قرار ندهید چون به طور مستقیم بر روی جریان برق خروجی تأثیرگذار می باشد. کاررد سیم و کابل های افشان به عنوان رابط است که در داکت های زیرزمینی، تولید ماشین آلات و همچنین ساخت تابلوهای فرمان به کار برده می شوند. البته به دلیل پیچ و خم هایی که حین اتصال باید داشته باشند، دارای انعطاف پذیری بالایی هستند. برای اطلاع دقیق از قیمت انواع سیم و کابل ساختمانی و صنعتی می توانید با کارشناسان فروش شرکت ایوان کابل در تماس باشید.

 کاربرد دیگری که برای سیم و کابل های افشان وجود دارد، در داخل اتاق های خشک، تجهیزات الکتریکی، انواع کلید و انواع تابلو فرمان تا ولتاژ 750 ولت می باشد. کاربرد سیم و کابل های افشان را می توانید در وسایل برقی و همچنین سیستم های روشنایی مشاهده کنید که صنعت ساختمان سازی و وسایل الکتریکی به وفور مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

تقسیم بندی سیم و کابل ها به طور معمول در سه دسته بندی سیم مفتولی یا سیم تک لا، سیم های افشان و همچنین سیم های نیمه افشان صورت می گیرد. توجه به این نکان هنگام خرید انواع سیم و کابل بسیار حائز اهمیت می باشد.

قیمت سیم و کابل به میزان ضخامت و جنس رشته های به کار رفته، میزان ولتاژ ورودی و خروجی کابل و همچنین کیفیت عایق دارد.

شرکت ایوان کابل چندین سال است که در زمینۀ تولید و فروش انواع سیم و کابل استاندارد در اندازه های مختلف فعالیت می کنند و امکانات لازم برای تحویل سفارش اینترنتی سیم و کابل را با قیمت ارزان به سراسر کشور دارد.

شرکت ایوان کابل

9821-66725079+

9821-66723039+

98902-2815141+

info@a1cable.com

ایران ، تهران ،خیابان لاله زار نو ، ساختمان البرز شماره 3 ، طبقه پنجم ، پلاک 28

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 370
نمایش همه
علاقه مندی ها ()