سیم افشان از جمله پرکاربردترین انواع سیم هایی است که در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. جنس سیم افشان از مفتول هادی مسی نرم است که از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است. کابل افشان از چند رشتۀ نازک افشان تشکیل می شود که دارای عایق از جنس پلیمر و pvc می باشند. سیم های افشان دارای عایق هستند که این مسئله مانع از عبور جریان برق می شود. خرید و فروش سیم افشان در جهان ضرورت دارد چون کاربردهای زیادی دارند و از اهمیت بالا برخوردار هستند. به دلیل ویژگی انعطاف پذیری و حالت نرم بودن سیم های افشان در مسافت های کوتاه مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

شرکت ایوان کابل از سال 1385 راه اندازی شده است و در صنعت برق مورد استفاده قرار گرفته می شوند و توانسته اند حجم بالایی از سیم و کابل برق را تولید و به بازار عرضه کنند. این مجموعه کلیۀ سیم های افشان و غیره را با استفاده از مواد اولیۀ با کیفیت تولید می نمایند و به بازار عرضه می کنند.

مشخصات فنی سیم افشان و کاربرد آن

از مشخصات سیم افشان می توان به سیم تک رشته ای هادی اشاره کرد. همانطور که گفته شد، دارای عایق pvc از نوع C است و برخلاف سیم مفتول از انعطاف پذیری بیشتری برخوردار می باشد. از این رو بیشتر برای مصارفی به کار برده می شود که سیم نیاز به حرکت و شکل پذیری بیشتری داشته باشد.

انواع سیم افشان در رنگ بندی های استاندارد مختلف تولید و در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته می شوند. لازم به ذکر است که در حال حاضر انواع سیم هادی مسی و آلومینیومی تولید می شوند که دارای پوشش مس هستند و بعضی دیگر از آنها نیز دارای هادی درونی آهنی می باشند. لازم به ذکر است که نوع فلزی که در تولید سیم افشان به کار برده می شوند، بر روی مقاومت آنها بسیار تأثیرگذار می باشد.

توجه داشته باشید که هنگام خرید سیم افشان، سیم استاندارد را خریداری کنید چون همانطور که گفته شد، بر روی مقاومت و انتقال جریان بسیار مؤثر می باشد. لذا توجه داشته باشید که سیم تقلبی خریداری نکنید چون کیفیت لازم را برای انتقال جریان برق نخواهد داشت. بهتر است شناخت دقیقی نسبت به سیم های افشان استاندارد داشته باشید که مقاومت هادی خوبی دارد و از جنس فلز مس و آلومینیوم تولید می شوند.

در صورت عدم آگاهی نسبت به نحوۀ شناخت سیم های افشان می توانید با مرکز فروش شرکت ایوان کابل تماس بگیرید.

سیم های افشان بی کیفیت دارای خلوص مس کمتر از میزان استاندارد می باشد و در برخی از مواقع از CCA نیز استفاذده می شود که به طور کامل غیر استاندارد تولید می شوند و غیر قابل استفاده هستند.

فروش انواع سیم افشان و فروش سیم ارتینگ را در سطح بازار توسط فروشندگان سیم و کابل در سراسر کشور شاهد هستیم. از این رو توصیه می کنیم که دقت خود را نسبت به خرید سیم افشان استاندارد افزایش دهید.

توجه به تعداد رشته های سیم مسی، ضخامت روکش سیم، حک شدن نوشتۀ ISIRI بر روی بدنۀ سیم، کیفیت سیم به کار رفته در داخل سیم در حالت بدون عایق و داشتن ضخامت بیش از اندازۀ استاندارد موجب شکسته شدن سیم می شود که در نتیجه باعث قطعی جریان خواهد شد.

قیمت سیم افشان به میزان کیفیت مفتول هادی به کار رفته در داخل کابل افشان بستگی دارد. همچنین کیفیت عایقی که برای تولید سیم افشان به کار برده می شود، بر روی قیمت سیم افشان استاندارد تأثیرگذار می باشد.

شرکت ایوان کابل به عنوان یکی از شرکت های معتبر و با سابقه در حوزۀ تولید و فروش انواع سیم و کابل در صنایع مختلف به کار برده می شود.

 

شرکت ایوان کابل

9821-66725079+

9821-66723039+

98902-2815141+

info@a1cable.com

ایران ، تهران ،خیابان لاله زار نو ، ساختمان البرز شماره 3 ، طبقه پنجم ، پلاک 28

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 375
نمایش همه
علاقه مندی ها ()