سانتریفیوژ آزمایشگاهی یکی از دستگاه های پرکاربرد در رشتۀ علوم آزمایشگاهی محسوب می شود. سانتریفیوژ در لیست تجهیزات آزمایشگاهی، بسیار شناخته شده می باشد و کارایی مهم و قابل توجهی در روند تشخیصی پروسۀ آزمایشات دارد. نحوۀ عملکرد دستگاه سانتریفیوژ آزمایشگاهی، با نیروی گریز از مرکز صورت می گیرد. سانتریفیوژ بیشترین کاربرد را در حوزۀ فعالیت های آزمایشگاهی دارد که تنها اختصاص به رشتۀ علوم آزمایشگاهی ندارد و رشته های آزمایشگاهی علوم تغذیه و مواد شیمیایی نیز مورد استفاده قرار گرفته می شوند. در ادامۀ مقاله بیشتر به جزئیات ویژگی و کارکرد دستگاه سانتریفیوژ آزمایشگاهی می پردازیم.

شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر یکی از اولین کمپانی های معتبر و با سابقه در حوزۀ تأمین و پخش کلیۀ تجهیزات و دستگاه های پیشرفته در حوزۀ علوم آزمایشگاهی و پزشکی در سرتاسر کشور می باشد.

فروش سانتریفیوژ آزمایشگاهی

همانطور که گفته شد، فروش سانتریفیوژ آزمایشگاهی به دلیل اهمیت و کاربرد گستردۀ این دستگاه در روند تشخیص بیماری ها می باشد. هدف از طراحی و ساخت دستگاه سانتریفیوژ آزمایشگاهی، برای جداسازی پلاسما از خون صورت می گیرد. البته در رابطه با دیگر رشته های آزمایشگاهی، برای جداسازی اجزای مختلف موجود در مواد خوراکی و غیر خوراکی مورد استفاده قرار گرفته می شود.

دستگاه سانتریفیوژ آزمایشگاهی به نحوی طراحی شده است که دارای مخزن هایی برای قرار دادن لوله های آزمایشگاهی می باشد. نحوۀ قرارگیری این مخازن به صورت زوج و متقارن نسبت به یکدیگر می باشند. همانطور که گفته شد، عملکرد دستگاه به صورت نیروی گریز از مرکز با دور چرخش بسیار بالا می باشد. در نتیجه عدم رعایت تقارن در نحوۀ قرار دهی لوله های آزمایشگاه، می تواند موجب صدمه به لوله های شیشه ای آزمایشگاه و همچنین دستگاه گردد.

خرید سانتریفیوژ آزمایشگاهی

به طور کل، با ساخت دستگاه های سانتریفیوژ آزمایشگاهی، توانسته اند تحولی بزرگ در صنعت فعالیت های آزمایشگاهی بوجود آورند و همواره جزء یکی از اصلی ترین تجهیزات آزمایشگاهی به حساب می آید. کاربرد دستگاه سانتریفیوژ آزمایشگاهی PRP را برای امور تفکیک سازی نمونه های بیولوژیکی خون می توان مشاهده نمود.

در رابطه با خرید سانتریفیوژ آزمایشگاهی ، توجه به یک سری نکات مهم ضرورت دارد که در ادامۀ مقاله اشارۀ کامل به این موضوع خواهیم داشت. برای خرید سانتریفیوژ آزمایشگاهی باید تعداد بیماران مراجعه کننده به مرکز، نوع کار، علت جداسازی مواد و حداکثر دور دستگاه در نظر گرفته شود. چرا که تفاوت قابل توجه انواع دستگاه سانتریفیوژ آزمایشگاهی در تعداد شاخه های لولۀ آزمایشگاه و همچنین حداکثر دور چرخش در دقیقه می باشد. البته میزان سی سی و ظرفیت حجم مواد لوله های آزمایشگاه حائز اهمیت است.

اگر قصد خرید دستگاه سانتریفیوژ آزمایشگاهی دیجیتالی را برای مرکز تحقیقاتی و یا آزمایشگاه پزشکی و یا صنایع غذایی دارید، می توانید به شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر مراجعه کنید. علمینوگستر با راه اندازی فروشگاه اینترنتی، امکان خرید آنلاین انواع سانتریفیوژ آزمایشگاهی را برای مشتریان فراهم کرده است.

تفاوت قیمت سانتریفیوژهای آزمایشگاهی

با توجه به مطالبی که گفته شد، تفاوت قیمت  خرید سانتریفیوژ پی آر پی در شرکت فروش تجهیزات آزمایشگاهی در مشخصات فنی دستگاه است که مرتبط با تعداد چرخش، تعداد شاخه، میزان دقت دستگاه و همچنین حداکثر ظرفیت لوله های قرار داده در دستگاه می باشد. با توجه به تخصصی بودن دستگاه، می توانید پیش از خرید سانتریفیوژ آزمایشگاهی، با کارشناسان متخصص مشورت کنید. سانتریفیوژ طرح ژربر 8 شاخه، مینی فیوژ، سانتریفیوژ 18 شاخه فول دیجیتال، سانتریفیوژ 2 شاخه فول دیجیتال، سانتریفیوژ 16 شاخه فول دیجیتال، سانتریفیوژ 8 شاخه هد ثابت با 4 هزار دور و ... انواع سانتریفیوژ آزمایشگاهی هستند.

شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر به عنوان یکی از عرضه کنندگان معتبر و با سابقه در حوزۀ فروش دستگاه های آزمایشگاهی است. این مجموعه کلیه دستگاه های سانتریفیوژ آزمایشگاهی برند ایرانی را که با کیفیت دستگاه های مشابه اروپایی ساخته شده اند را به همراه 18 ماه گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش ارائه می دهد.

 شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر

ارتباط با ما : 66405180_021
ضمانت اصالت کالا
7 روز تضمین بازگشت کالا
خرید سریع و مطمئن
ایمیل شرکت: Elminogostar@gmail.com
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 335
نمایش همه
علاقه مندی ها ()