سی تی اسکن دندان بهترین روش جهت تصویربرداری از ناحیه دهان و دندان محسوب می شود. از همان ابتدای ساخت دستگاه های سی تی اسکن دندان، تحولی بزرگ در حوزۀ درمان مشکلات دندانی بوجود آمد. در واقع دندانپزشک با مشاهدات رادیولوژی سی تی اسکن دندان به راحتی می تواند داخل بافت های نرم و سخت دندان را به صورت کاملاً دقیق با وضوع و کنتراست بالا مشاهده نماید و سپس مناسب ترین روش درمانی را برای بیمار خود انتخاب می کند.

جهت دریافت خدمات سی تی اسکن دندان می توانید با مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل تماس بگیرید و سپس به صورت تلفنی و یا اینترنتی نوبت رزرو نمائید. این مجموعه مجهز به پیشرفته ترین دستگاه های تصویربرداری دندان در تهران است و همواره آمادۀ ارائه بهترین خدمات تصویربرداری به بیماران می باشد.

ارائه خدمات تخصصی سی تی اسکن دندان

چند سال اخیر تجهیزات تصویربرداری دندان توسعه پیدا کرده است و امروزه می توانید شاهد ارائه خدمات تخصصی سی تی اسکن دندان توسط کلینیک های مجهز و پیشرفته باشید. این مسئله به تشخیص دندانپزشک سرعت می بخشد چون با مشاهدۀ وضعیت رشد دندان ها و همچنین طرز قرارگیری ریشۀ دندان و همچنین وضعیت پوسیدگی در داخل بافت سخت دندان به راحتی دندانپزشک می تواند راهکار مناسب درمانی را برای بیمار انتخاب نماید. برای اطلاع از  خدمات رادیولوژی دندان به سایت مراجعه کنید.

امروزه با توجه به نیاز و تجویز دندانپزشک، امکان رادیوگرافی یا سی تی اسکن دندان از یک و یا چند دندان از یک ناحیۀ چپ و راست یا به طور کامل فک بالا و پایین از دندان های بیمار میسر است. با استفاده از نتایج رادیوگرافی و سی تی اسکن دندان می توان تشخیص شکستگی های دندان، عفونت های دندان، بررسی وضعیت مفصل و رابطۀ استخوان ها، وضعیت عصب کشی دندان و غیره را انجام داد.   

از طریق تماس با واحد پذیرش مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل، امکان رزرو نوبت رادیولوژی دندان برای شما عزیزان فراهم می باشد.

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 354
نمایش همه
علاقه مندی ها ()