تابلوسازی یک صنعت جهت تبلیغات کسب و کارهای مختلف مور استفاده قرار گرفته می شود. جهت طراحی تابلوهای تبلیغاتی از متریال متفاوت به کار برده می شود. در حال حاضر شاهد انواع تابلوسازی مدرن با فناوری پیشرفته می باشیم. هر کدام از آنها دارای یک سری مزایا و معایب هستند، هنگام سفارش تابلوسازی تبلیغاتی پیشنهاد می کنیم با افراد مجرب و متخصص مشورت کنید.

گروه تابلوسازی راما چندین سال است که در حوزۀ ساخت تابلوهای تبلیغاتی فعالیت خود را آغاز کرده است. این مجموعه با بهره گیری از امکانات پیشرفته و سبک های مدرن، پروسۀ تابلوسازی تبلیغاتی را با موفقیت آغاز نموده است و تا به امروز توانسته پروژه های متعددی تابلوسازی چلنیوم، پلکسی گلاس، حروف برجسته استیل، ال ای دی روان و ثابت و غیره را انجام دهد.

خدمات تابلوسازی تبلیغاتی

اجرای فرآیند تابلوسازی با استفاده از متریال منحصربفرد و استفاده از نرم افزارهای مخصوص صورت می می گیرد. در واقع طرح اولیه به واسطۀ نرم افزارهایی چون فوتوشاپ، کرل و غیره تهیه می شود و سپس متناسب با قیمت، سلیقۀ مشتری و موقعیت مکانی که تابلو قرار است نصب شود، مراحل انواع تابلوسازی آغاز می شود.

همانطور که پیش از این بدان اشاره نمودیم، تابلوی تبلیغاتی به سبک های پیشرفته ای توسط تابلوساز ساخته می شوند چون بدین وسیله توانسته اند جذابیت تابلو، کاهش مصرف انرژی و قیمت مناسب را برای تابلو فراهم سازند. تمامی مشاغل متناسب با نوع حرفه، قطعاً نیاز به خدمات تابلوسازی تبلیغاتی خواهند داشت. در نتیجه بر اساس بودجه ای که جهت تبلیغات در نظر گرفته اید، می توانید تجربۀ بهترین سفارش تابلوسازی را داشته باشید.

موارد متعددی بر روی قیمت تابلوسازی تأثیرگذار می باشد. زمانی که قصد سفارش ساخت تابلوی تبلیغاتی دارید، تمام موارد باید مورد بررسی دقیق قرار گرفته شوند.

جهت مشاورۀ رایگان و سفارش انواع تابلوسازی، می توانید از تجربیات کادر فنی گروه تابلوسازی راما بیلبورد استفاده نمائید.

 

گروه تابلوسازی راما

ادرس ما:تهران:میدان امام حسین خیابان شهید مدنی کوچه لسانی بحری کوچه بهشید پلاک 13گاراژوزارت نیرو.

تلفن:02177581630موبایل09122873629

ایمیل:ramabillboard@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 283
نمایش همه
علاقه مندی ها ()