وب سایت یکی از بهترین روش ها برای نمایش محصولات و خدماتی است که ارائه می کنیم. علاوه بر نمایش شما می توانید در سایت خود امکان فروش محصولات را نیز قرار دهید. برای تبلیغ سایت خود و بازدید بیشتر شما نیاز به رپورتاژ آگهی رایگان و بک لینک دارید.

تبلیغات یکی از بخش های مهم در مشاغل امروز به حساب می آید. در صورتی که شما کاری را به تازگی آغاز کرده اید و یا نیاز به معرفی خدمات ومحصولات خود دارید، تبلیغ بهترین راه برای جذب مشتری بیشتر است.

رپورتاژ چیست؟

در واقع رپورتاژ آگهی رایگان نیز یک مدل از بک لینک می باشد که به صورت دائمی در یک سایت دیگر قرار داده می شود و از آن سایت به شما لینک داده می شود. زمانی که شما برای خود یک رپورتاژ می گذارید در واقع یک متن با تعداد مشخصی لینک به صفحات داخلی و یا اصلی سایت خود ایجاد می کنید. از این طریق در واقع میزان اتوریتی پیج شما بالا رفته و در گوگل نیز اعتبار بیشتری می گیرید. اما باید در این مورد سعی شود از سایت هایی که دارای اتوریتی و الکسا بالاتر از سایت شما هستند لینک گرفته شود تا به تقویت سایت شما کمک کند.

خدمات کریپو

کرپیو یک وب سایت در زمینه معرفی وب سایت ها و اپلیکیشن ها  چگونگی کار با آن ها ، امکانات و خدمات آن ها می باشد. به طور مثال شما می توانید در مورد یک وب سایت خاص اطلاعات بدست آورید و نظرات مردم را در این زمینه بخوانید. همینطور در رابطه با اینکه این سایت ها چه خدماتی را ارائه می کنند و شما چگونه می توانید از این خدمات استفاده کنید و یا محصولات را سفارش دهید نیز در اختیار شما اطلاعاتی قرار داده می شود. در صورتی که این وب سایت ها دارای اپلیکیشن باشند نیز به شما توضیحاتی در این زمینه و چگونگی کار با آن داده می شود. برای اطلاع از خرید رپورتاژ به سایت کریپو مراجعه کنید.

یکی دیگر از خدمات کریپو ثبت رپورتاژ رایگان و یا با کمترین قیمت در این سایت می باشد. به طور مثال شما می توانید در کریپو سایت خود و خدمات مورد نظر را معرفی کنید و صفه معرفی به سایت خود لینک بدهید و علاوه بر اینکه اعتبار سایت خود را بالا می برید می توانید مشتریان بیشتری نیز جذب کنید.

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 325
نمایش همه
علاقه مندی ها ()