اسباب بازی دخترانه دارای یک سری ویژگی های مهم است که می توان به رنگ و طرح آن اشاره نمود. هنگام خرید اسباب بازی دخترانه، پیشنهاد می کنیم، سلیقۀ کودکان را مد نظر داشته باشید. امروزه شاهد  فروش اسباب بازی دخترانه در طرح و ابعاد مختلف می باشیم. البته از نظر هدف کاربری، در دسته بندی های مختلف ساخته می شوند. در ادامۀ متن بیشتر به دسته بندی های مختلف اسباب بازی دخترانه خواهیم پرداخت.

فروشگاه بازی ساز مارکت، یکی از مجموعه های فعال در حوزۀ فروش اسباب بازی است. متناسب با هر ردۀ سنی و جنسیت، انواع اسباب بازی فکری، اسباب بازی آموزشی، اسباب بازی عروسکی و غیره ساخته شده و به فروش می رسند.

ویژگی های اسباب بازی دخترانه

از مهمترین ویژگی های اسباب بازی دخترانه می توان به رنگ، موضوع و طرح عروسک اشاره نمود. توجه به این موضوع مهم، برای افراد از اهمیت بالایی برخوردار است. در همین راستا می توانید شاهد فروش انواع اسباب بازی آموزشی دخترانه باشید. خرید اسباب بازی آموزشی در هر ردۀ سنی، می تواند باعث تقویت قسمت های مختلف بدن کودک می شود.

برخی از اسباب بازی ها، علاوه بر آنکه جنبۀ سرگرمی برای کودکان دارد، بلکه جنبۀ آموزشی و تقویتی برای آنان خواهد داشت و این مسئله به رشد کودکان کمک می کند. به عنوان مثال خرید اسباب بازی دخترانه وسایل آشپزخانه به دختران کمک می کند که بتوانند با فعالیت های خانگی آشنا شوند.

قیمت اسباب بازی دخترانه به ابعاد، جنس، طرح و برند بستگی دارد. بدین ترتیب متناسب با بودجه ای که برای خرید وسایل سرگرمی برای کودکان خود در نظر گرفته اید، می توانید با قیمت ارزان اسباب بازی دخترانه خریداری کنید.

فروشگاه اینترنتی بازی ساز مارکت، یکی از مجموعه های با سابقه در حوزۀ فروش اسباب بازی دخترانه و پسرانه مانند فروش عروسک در تهران به فعالیت خود ادامه می دهد.

 

فروشگاه بازی ساز مارکت

آدرس : تهران  خیابان پیروزی-نبرد جنوبی-خیابان آهنگ-پلاک 29

ایمیل : info@bazisazmarket.com

شماره های تماس : 02136622863 ، 09125285488

فکس :  02136622873

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 229
نمایش همه
علاقه مندی ها ()