تردمیل خانگی مناسب برای افراد بیمار در هایپر جیم:

تردمیل خانگی سرعت زیادی ندارد. افراد عادی به خصوص آن هایی که دارای بیماری‌ های قلبی و یا زانو درد می باشند، باید از تردمیل های با سرعت پایین خریداری و استفاده نمایند. به طور کلی شما تردمیل هایی را خواهید دید که دارای سرعت ۳ الی ۱۰ کیلومتر بر ساعت می باشند. البته موارد استثنایی نیز وجود دارد که بسیار پیشرفته بوده و سرعت آن ها به ۱۶ کیلومتر بر ساعت نیز خواهد رسید. یکی از دیگر نکات مهم برای خرید تردمیل خانگی تحمل وزن آن می باشد. البته باید بدانید که ظرفیت تحمل وزن برای تردمیل های خانگی بسیار کار راحتی است. شما باید به کارشناسان فروش هایپر جیم وزن خود را ارائه دهید. آن ها نیز بهترین و مناسب ‌ترین تردمیل را به شما معرفی خواهند نمود.

برخی اوقات سوال پیش می آید که اگر ما تردمیل را برای استفاده دو نفر بخواهیم باید چگونه وزن خود را به فروشندگان بگوییم؟ توجه داشته باشید که در صورت استفاده از تردمیل خانگی برای دو الی سه نفر باید وزن فردی را که چاق تر است به فروشندگان ارائه دهید. به این ترتیب می توانید یک تردمیل مناسب برای هر سه نفر را انتخاب نمایید. عاملی که با قدرت موتور ارتباط مستقیم دارند، می ‌تواند نظیر ابعاد دستگاه، ابعاد غلطک، ابعاد تسمه، جنس و ضخامت تسمه، جنس و ضخامت بدنه تردمیل و غیره باشد. تمام این موارد باید تناسب کامل با قدرت موتور داشته باشند. یکی دیگر از مواردی که برای خرید تردمیل خانگی مهم است، ایمنی در استفاده کردن از آن می باشد. توجه داشته باشید که معمولاً تردمیل های باشگاهی را برای افراد حرفه‌ ای و ورزشکار خریداری می ‌کنند.

افراد ورزشکار به خاطر چابک بودن می ‌توانند به راحتی از روی تردمیل ها پرتاب شده و هیچ آسیبی نبیند اما افراد مبتدی که از تردمیل خانگی استفاده می ‌کنند ممکن است در صورت بروز هرگونه مشکل دچار آسیب شوند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 183
نمایش همه
علاقه مندی ها ()