تردمیل خانگی هایپر جیم یک انتخاب عالی:

در این مقاله می ‌خواهیم در رابطه با سایر نکاتی که برای خرید تردمیل خانگی مورد اهمیت است توضیح دهیم. به طور کلی در مقاله های قبلی نیز توضیح داده شد که چه عواملی می تواند بر قیمت فروش تردمیل خانگی موثر باشد اما این بار می خواهیم برخی از آپشن هایی که می ‌تواند در تردمیل خانگی وجود داشته باشد را برای شما بیان نماییم. از جمله مهم ترین این آپشن ها می ‌توان به نمایشگر اشاره نمود. به طور کلی ما می ‌توانیم در تردمیل ها دو نوع نمایشگر ال ای دی یا ال سی دی را مشاهده نماییم. نمایشگر های ال سی دی همان صفحه های مشکی یا طوسی رنگی هستند که مانند صفحه نمایش ماشین حساب اعداد را به رنگ مشکی در آورده و دارای زمین‌ه های طوسی رنگ می باشند. 

نور این نوع صفحه نمایشگر ها کم تر بوده و ممکن است در زمان روشن شدن زمینه به آبی کمرنگ مبدل گردد. در این نمایشگر شما می توانید چند پنجره را مشاهده کنید که در هر کدام اعدادی مربوط به سرعت، کالری، مسافت، ضربان قلب، برنامه های در حال اجرا و غیره وجود داشته باشند. نمایشگرهای ال ای دی دارای چراغ های کوچکی می باشند که معمولاً قرمز رنگ هستند. این نمایشگر ها اعداد مختلفی را نشان می دهند. مدل های قدیمی و ارزان قیمت از این نمایشگر برخوردار می باشند. در مدل های امروزی به ندرت دیده می‌ شود که از این نمایشگر استفاده نمایند. از دیگر نکاتی که می ‌تواند برای  خرید تردمیل خانگی مورد اهمیت واقع شود، داشتن یک کلید ایمنی است.

همان طور که در مقاله های قبلی نیز به آن اشاره نمودیم، تردمیل های باشگاهی معمولاً مورد استفاده برای افراد حرفه‌ ای و ورزشکار می باشند. به همین جهت کلید امنیتی برای تردمیل خانگی ضروری تر است. 

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 233
نمایش همه
علاقه مندی ها ()