ویژگی های تردمیل باشگاهی و فروش تردمیل در هایپر جیم:

در این مقاله می خواهیم در رابطه با فروش تردمیل باشگاهی در هایپر جیم بپردازیم. به طور کلی فروش تردمیل در انواع مختلف در هایپر جیم صورت می پذیرد. هایپر جیم یک فروشگاه بزرگ و معتبر است که توانسته سال های طولانی در راستای فروش تردمیل های مختلف فعالیت داشته باشد. یکی از انواع تردمیل ها تردمیل باشگاهی می باشد. فروش انواع تردمیل باشگاهی در هایپر جیم به خوبی صورت می پذیرد. باید بدانید که تردمیل های باشگاهی با تردمیل های خانگی دارای تفاوت های زیادی هستند.

از این رو ما برخی از تفاوت های این دو نوع تردمیل را برای شما بیان می نماییم. تردمیل باشگاهی دارای مزیت ها و امکاناتی می باشد که تردمیل های خانگی از آن بی بهره می باشند. از جمله این امکانات می توان به قابلیت تنظیم شیب اشاره نمود. قابلیت تنظیم شیب یک تردمیل اجازه می ‌دهد که فضا هایی نظیر: کوه، تپه، سر بالایی و غیره را شبیه سازی نماید. ورزشکاران می توانند با استفاده از قابلیت تنظیم شیبه تردمیل باشگاهی بر توانایی های خود بیفزایند. و هم چنین بتوانند در مدت زمان مشخصی میزان کالری بیش تری را بسوزانند. فروش تردمیل از طریق سایت انجام می گیرد.

افرادی نیز که دارای اضافه وزن زیاد می باشند، می توانند با استفاده از قابلیت تنظیم شیب تردمیل باشگاهی و خانگی در مدت زمان کوتاه تر مقدار انرژی و کالری بیش تری را بسوزانند. در واقع دویدن روی شیب بسیار سخت تر از دویدن روی سطح صاف می باشد. از این جهت افراد کالری بیش تری خواهند سوزاند. از نظر قیمت در مقاله های گذشته نیز به آن اشاره نمودیم که قیمت فروش تردمیل باشگاهی بسیار بیش تر از تردمیل خانگی می باشد. توجه داشته باشید که با توجه به افزایش قیمت  خرید تردمیل باشگاهی شما باید از آن انتظارات بیش تری نظیر برخی از آپشن های ویژه، قدرت موتور بالا، توانایی بالا و غیره داشته باشید.

 

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 165
نمایش همه
علاقه مندی ها ()