داربست از جمله سازه هایی است که جهت دسترسی به قسمت های مختلف نمای ساختمان از آنها استفاده می شود. پایۀ اصلی داربست، لوله و اتصالات آن است که به یکدیگر متصل می شوند. متناسب با کارهایی که قرار است در ارتفاع انجام شوند، نصب داربست صورت می گیرد. هدف از خرید داربست و نصب آن ، این است که افراد دسترسی بهتری به سطوح بالای یک سازۀ ساختمانی داشته باشند. داربست فلزی و چوبی دو دسته بندی اصلی این وسیلۀ کاربردی می باشد. 

اگر برای راه اندازی غرفه های موقتی و یا امور ساختمانی، جهت تأمین داربست می توانید از خدمات شرکت داربست دلتا استفاده نمائید. این مجموعه متناسب با نیاز بازار، توزیع کننده و نصاب انواع داربست با ارتفاع کوتاه و بلند می باشد.

اهمیت خرید داربست

با توجه به اینکه امروزه صنعت ساخت و ساز دچار تغییر و تحول شده است. در همین راستا شاهد ساخت سازه های ساختمانی بلند مرتبه هستیم و تکمیل سازه به تنهایی میسر نیست و نیاز به خرید و نصب داربست فلزی است. با نصب داربست به سازه، به راحتی می توان به بخش های مختلف نمای ساختمان دسترس داشت و به واسطۀ آن بتوان نصب مصالح ساختمانی نما و همچنین نصب پنجره، نقاشی ساختمان، شستشوی نمای ساختمان، عایق بندی نما، مرمت سازی نما و مواردی از این قبیل را بدون دردسر انجام داد.

به طور کلی، هدف از تأمین داربست، حمایت از کارگران است که در حال فعالیت های ساختمانی و فنی هستند و راحت تر می توانند بر روی سطح سکوی داربست قدم بگذارند. قیمت داربست به کیفیت داربست و حجم کار بستگی دارد. جهت اطلاع دقیق از هزینۀ کرایه داربست فلزی می توانید با شرکت های توزیع کنندۀ داربست تماس حاصل فرمائید.

شرکت داربست دلتا قادر به عرضۀ  خدمات داربست در تهران به مجریان حوزۀ ساختمانی و همچنین نصب تابلوهای تبلیغاتی می باشد.

 

 شرکت داربست دلتا  

 شماره تماس: 09122906799 - 02126317900 - 02122304640

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 303
نمایش همه
علاقه مندی ها ()