مزیت اجرای سقف های شیروانی

 سقف یکی از مهمترین قسمت ها در هر ساختمان است که با استفاده از آن از بروز آسیب به داخل ساختمان جلوگیری می شود. نوعی از سقف هایی هستند که به منظور سبک سازی سقف و همچنین جلوگیری از ورود برف و باران به داخل ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند که سقف شیروانی نام دارند و برای انواع ساختمان های ویلایی یا آپارتمانی و ... استفاده می شوند و علاوه بر زیبایی ظاهری ، کارایی بسیار خوبی دارد و به دلیل شکل خاصی که دارد در مقابل بارش برف و باران از ساختمان ها محافظت می کند. سقف شیروانی بسیار مقاوم و بادوام است و در زیبایی نما بسیار موثر است. اجرای سقف شیروانی در حدود ۱۵ تا ۷۰ درجه شیب انجام می‌شود و در ساخت آن ها از متریال مختلفی استفاده می شود.

 مراکز ارائه دهنده خدمات اجرای شیروانی با توجه به نظر مشتریان اجرای این سقف را با متریال مختلف انجام می‌دهند و این سقف می‌تواند برای انواع ساختمان ها از جمله ساختمان های ویلایی و آپارتمانی ،سوله و فروشگاه ها مورد استفاده قرار گیرد.سقف های شیروانی در دو مدل سقف شیروانی که دارای یک یا دو شیب است و سقف شیروانی که دارای چندین شیب است و جلوه‌ای زیبا تر دارد ساخته می‌شود در مناطق شمالی کشور به دلیل بارش فراوان در این مناطق این سقف ها کارایی لازم را برای پوشش دهی ساختمان دارند.

مجموعه آراز سقف مرکزی فعال در زمینه اجرای سقفهای شیروانی و  اجرای آردواز و ساخت آلاچیق است و با استفاده از بهترین مصالح و ابزار کار می‌توانند سقف ها را طبق استانداردهای لازم اجرا نمایند و هزینه‌های بسیار کمی را در قبال آن دریافت نماید .

آراز سقف 

آدرس: خزانه بخارای خیابان تقوی کوچه مردانه پلاک ۶طبقه سوم

تلفن ثابت: ۰۲۱۵۵۳۱۷۴۸۹

تلفن همراه : ۰۹۱۲۴۴۶۴۹۲۰

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 282
نمایش همه
علاقه مندی ها ()