فروش اقساطی ایران خودرو بهترین راهکار جهت خرید یکی از محصولات کمپانی خودروسازی ایران خودرو می باشد. ایران خودرو طی سال ها فعالیت در صنعت خودروسازی، توانسته موفق به تولید و عرضۀ محصولات با کیفیت در مدل های متنوع گردد. بدین ترتیب شرکت های لیزینگی که در حوزۀ خرید و فروش اقساطی ایران خودرو فعالیت می کنند، می توانند در لیست محصولاتی که عرضه می کنند، خدمات فروش اقساطی محصولات ایران خودرو را داشته باشند. در ادامۀ مقاله بیشتر به معرفی برخی از محصولات ایران خودرو خواهیم پرداخت، پس تا پایان همراه ما باشید.

شرکت مبین خودرو با سرمایه گذاری توانسته فعالیت حرفه ای مجموعۀ خود را در زمینۀ خرید و فروش نقد و اقساط خودروهای داخلی و خارجی آغاز کند. هم اکنون توانسته به منظور رفاه حال مشتریان، شرایط فروش اقساطی ایران خودرو را برای طرفداران این برند نسبت به گذشته تسهیل نماید.

شرایط ویژه فروش اقساطی محصولات ایران خودرو

به طور کلی شرایط ویژه فروش اقساطی ایران خودرو به صورت اقساط کوتاه مدت و بلند مدت در نظر گرفته می شود. علاوه بر آنکه نسبت به زمان تحویل خودرو به مشتریان، اقداماتی انجام داده اند. ارائه شرایط خرید و فروش اقساطی خودرو  ایران خودرو با تحویل فوری اتومبیل مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته است. در واقع افرادی که قدرت خرید نقد اتومبیل ندارند ولی نیاز ضروری به خودرو دارند، می توانند با تهیۀ حداقل مبلغ پیش پرداخت و پذیرفتن شرایط فروش اقساطی بلند مدت ایران خودرو، موفق به عقد قرارداد شوند. بدین ترتیب پس از مدت زمان کوتاهی از سپری شدن امضاء قرارداد، می توانند خودروی بنام خود را تحویل بگیرند.

شرکت مبین خودرو نیز جزء یکی از چنین مجموعه هایی است که توانسته طی سال ها فعالیت حرفه ای، بهترین شرایط فروش اقساطی ایران خودرو را به مشتریان در اقصی نقاط کشور پیشنهاد دهد.

نمایشگاه مبین خودرو:

تهران , بزرگراه ستاری شمال , بلوار میرزابابایی , بعد از ایران زمین شمالی , پلاک ۱۶۸/۱

خط ویژه: ۲۰۰۲ ۴۴۴۴

ایمیل: mobinkhodro@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 304
نمایش همه
علاقه مندی ها ()