دستگاه سیل از کاربردی ترین دستگاه هایی است که صنایع مختلف، می توانند بر اساس کالایی که قصد بسته بندی آن را دارند، مناسب ترین دستگاه بسته بندی را با قیمت ارزان خریداری کنند. عملکرد اصلی، دستگاه های بسته بندی سیل بر اساس حرارت است و بدین وسیله امکان پرس نایلون و فویل آلومینیوم را بر روی محصولات مختلف میسر می سازد.

شرکت آراد ماشین پس از بررسی دقیق توانسته موفق به طراحی و تولید و فروش دستگاه سیل جهت اجرای پروسۀ بسته بندی محصولات مختلف در صنایع مختلف شوند. این مجموعه توانسته موفق به عرضۀ دستگاه های بسته بندی کشویی، روتاری، خطی و غیره شوند.

ویژگی های دستگاه سیل

جهت جلوگیری از نفوذ گرد و غبار، نفوذ آب به داخل محصولات و همچنین ایمن نگه داشتن کالاها از مهمترین اهداف کاربرد دستگاه های بسته بندی در صنایع مختلف می باشد. در همین راستا، شاهد فروش انواع دستگاه سیل بسته بندی با ظرفیت های مختلف می باشیم.

فاکتورهای مهمی چون جنس بدنۀ دستگاه، نوع سیستم عملکرد دستگاه، نوع قالب دستگاه (کشویی، روتاری و یا خطی بودن آن ها)، مدل قالب بسته بندی محصولات، نوع برق مصرفی، داشتن قابلیت تاریخ زن حرارتی، نصب تزریق گاز و داشتن صفحۀ نمایشگر دیجیتال در انتخاب و خرید دستگاه سیل خواهد داشت.

صنایع مختلف متناسب با نوع اقلام، اقدام به خرید دستگاه سیل حرارتی و یا دستگاه سیل القایی با مدل های متفاوتی می نمایند. پیش از تهیۀ دستگاه های بسته بندی مانند خرید دستگاه سیل وکیوم با تزریق گاز ، در نظر گرفتن عواملی چون ابعاد و نوع کالا، حجم کار، فضای اختصاص یافته در کارگاه، نحوۀ عملکرد دستگاه و قیمت آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

اگر قصد تأمین دستگاه بسته بندی سیل را با قیمت مناسب به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش دارید، می توانید با شرکت آراد ماشین با سابقۀ درخشان تماس حاصل نموده و پس از بررسی تمام جوانب، دستگاه مورد نظر خود را سفارش دهید.

 

شرکت آراد ماشین 

آدرس کارخانه: تهران، شهریار، جاده آدران، شهرک مصطفی خمینی، خیابان صنعت، صنعت2_پلاک 14

 09120210556 - 09120807304

دفتر مرکزی: 02144024700 

کارخانه: 02191300269

تلگرام: AradMachinery

ایمیل: AradMachinery@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 339
نمایش همه
علاقه مندی ها ()