قیمت لاستیک نانکن اصل

نرمی، مدیریت ساده تر خودرو، شتاب بالا، متریال باکیفیت و بادوام مصرفی، نوع تایر و غیره  از مشخصات لاستیک نانکن اصل و باکیفیت است که با مراجعه به مراکز معتبر و نمایندگی های این کمپانی تایوانی می توان از سلامت و کیفیت آن ها آسوده خاطر شد. این تایرها با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز تایرهای رادیال تولید می شوند و بدنه آن ها از نوع تیوبلس است، و در مقایسه با دیگر تایرهای ژاپنی، اروپایی و آمریکایی از قیمت بسیار مناسب تری برخوردار هستند. با توجه به توضیحات فوق قیمت خرید لاستیک نانکن اصل و باکیفیت در مجموعه های معتبر فروشگاهی به دلیل عرضه مستقیم و بی واسطه کالا به سراسر کشور بسیار ارزان تر و اقتصادی تر از دیگر فروشگاه هاست. نوع تایر، ابعاد و سایز رینگ و فاق، نوع متریال مصرفی و کیفیت و دوام آن ها از مهمترین عامل های تعیین قیمت لاستیک نانکن اصل و دیگر تایرهای داخلی و خارجی هستند.

علاوه بر سبک طراحی و تولید، برند سازنده و نوع تایرها، موارد خارجی و بیرونی نیز بازار خرید و فروش آنلاین لاستیک نانکن و دیگر تایرهای داخلی و خارجی را تحت تأثیر خود قرار می دهند، که از مهمترین آن ها می توان به میزان عرضه و تقاضا، کاهش ظرفیت های واردات، هزینه های سنگین حمل و نقل، گمرک و افزایش قیمت ارز اشاره کرد.

 فروش لاستیک نانکن ارزان قیمت

 شرکت تایر ایرانیان از محبوبترین مجموعه های فروش لاستیک نانکن ارزان قیمت و باکیفیت در مدل ها و سایزهای مختلف با ضمانت نامه های معتبر است، که سالهاست با عرضه مستقیم و بی واسطه کالا توانسته انواع تایرهای داخلی و خارجی را با قیمتی مناسب تر و ارزان تر از دیگر مراکز در اختیار متقاضیان این محصولات قرار می دهد، و اعتماد و رضایت مشتریان را پشتوانه فعالیت های بازرگانی خود بگذارد. 

فروشگاه تایر ایرانیان

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 176
نمایش همه
علاقه مندی ها ()