فروش لاستیک کومهو در فروشگاه چرخ و یدک:

فروش لاستیک کومهو در فروشگاه چرخ و یدک - دیباچه:

یکی از پارامتر های مهم در خصوص اتومبیل ها، لاستیک آنها می باشد. البته برخی ها به این موضوع اعتقاد ندارند و آنچنان به برند و لاستیک های اتومبیل خود اهمیت نمی دهند اما مطمئناً برای سلامت سرنشینان و همینطور طول عمر خودرو، لاستیک از جایگاه ویژه ای برخوردار است. توجه داشته باشید که لاستیک های نامناسب به راحتی می توانند قطعات خرداد خودرو را فرسوده کنند و استهلاک اتومبیل را بالا ببرند. در واقع این تنها بخش ظاهری موضوع است و در اصل لاستیک ها سلامت و تضمین جانی سرنشینان را حاصل می کنند. امروزه برند های کره ای و چینی به وفور در بازار ما یافت می شوند، لاستیک کومهو یکی از معروف ترین لاستیک های حال حاضر بازار است که در فروشگاه چرخ و یدک به صورت اصلی و اورجینال قابل تهیه است. در ادامه بیشتر در خصوص این لاستیک صحبت می کنیم و معایب و امتیازات این لاستیک را عنوان خواهیم کرد. خرید لاستیک کومهو را از طریق سایت انجام دهید.

فروش لاستیک کومهو در فروشگاه چرخ و یدک - درباره لاستیک کومهو:

شرکت تولید کننده لاستیک کومهو یک شرکت کره ای است و دفتر آن در استان گوانجو کره مستقر می باشد. این شرکت یکی از معروف ترین شرکت های لاستیک سازی در دنیا است و از دیرباز در این حوزه فعالیت دارد. رانندگان با سابقه و حرفه ای قطعاً با این نام آشنایی دارند. 

فروش لاستیک کومهو در فروشگاه چرخ و یدک:

فروشگاه چرخ و یدک یکی از فروشگاه های بسیار معتبر و بزرگ  فروش لاستیک در ایران است. این مجموعه قدرتمند دارای تمامی برند های مطرح و معروف جهان می باشد. این فروشگاه در خصوص فروش لاستیک کومهو فعالیت گسترده‌ای دارد و این لاستیک ها را از تولیدی های کره ای خریداری کرده و با نازلترین قیمت به دست متقاضیان می رساند. تمامی لاستیک های این فروشگاه تماماً اصلی و اورجینال می باشند.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 195
نمایش همه
علاقه مندی ها ()