فروش ویدئو پروژکتور جیبی در فروشگاه نیزا کالا - مدل های مختلف پروژکتور های جیبی بخش اول:

ویدئو پروژکتور جیبی با در نظر نگرفتن نحوه نمایش تصویر در آن به لحاظ عملکردی دارای چهار گروه اصلی می باشد لازم به ذکر است که هر 4 گروه این دستگاه در فروشگاه نیزا کالا موجود می باشند، این چهار گروه عبارت است از:

۱. گروه اول پروژکتور های Stand Alone: این دستگاه به وسیله کابل های ورودی a/v، usb و غیره اطلاعات را گرفته و از دستگاه‌ های دیگر سیگنال ویدیو را می گیرند.

۲. گروه دوم پروژکتور های usb: این گروه یک وجه تمایز با پروژکتور های قبلی دارند، این وجه تمایز در واقع منبع انرژی و اتصالات تصویر در آنها می باشد. در واقع تمامی این فرایند ها با کابل usb صورت می‌گیرند. این پروژکتور ها کوچکترین پروژکتور هایی می‌ باشند که نیاز به استفاده از باتری را ندارند و خرید ویدئو پروژکتور جیبی بسیار افزایش پیدا کرده است.

فروش ویدئو پروژکتور جیبی در فروشگاه نیزا کالا - مدل های مختلف پروژکتور های جیبی بخش دوم:

در این بخش دو مدل باقی مانده از ویدئو پروژکتور جیبی را عنوان خواهیم کرد.

۳. گروه سوم پروژکتور های مدیا پلیر: این ویدئو پروژکتور ها به راحتی کارت مموری خارجی را ساپورت می کنند، البته معمولاً دارای مموری داخلی نیز می باشند. این ویدئو پروژکتور ها قادر هستند از روی مموری به صورت مستقیم اطلاعاتی نظیر فایل های آفیس، ویدئو و عکس را پخش نمایند، البته در نظر داشته باشید که برخی از فرمت ها را گاهاً پشتیبانی نمی کنند و طبیعتاً برای این دستگاه این موضوع یک نوع ضعف محسوب می شود. فروش مینی ویدئو پروژکتور مدل T55 با قیمت ارزان انجام می گیرد.

۴. گروه چهارم پروژکتور تعبیه شده: این گجت ها در واقع درون یک دستگاه دیگر تعبیه شده اند بنابراین دستگاه اصلی را دو منظوره معرفی می کنند. برخی از این دستگاه ها مانند لپتاپ، دوربین، موبایل، تبلت و غیره میباشند.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 275
نمایش همه
علاقه مندی ها ()