لوازم یدکی بسترن شامل قطعات مختلفی است که هر کدام از آنها به منظور انجام کار خاص در داخل ماشین تعبیه شده اند. در حال حاضر تیپ های مختلفی از خودروی بسترن توسط گروه خودروسازی بهمن وارد بازار خودرو شده است. بدین ترتیب افرادی که مالک خودروهای بسترن هستند، ممکن است هر زمان نیاز به خرید لوازم یدکی بسترن داشته باشند.

فروشگاه نیوپارت در حوزۀ تأمین و فروش لوازم یدکی بسترن در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه توانسته به منظور جلب رضایت مشتریان، امکان ارتباط غیر حضوری و اینترنتی را برای آنان فراهم سازد.

فروش لوازم یدکی بسترن

خودرو یک وسیلۀ مکانیکی است که با گذشت زمان و استفاده از آن، دچار فرسودگی می شود و برخی از قطعات دچار فرسودگی می شوند. در این صورت ممکن است قطعات خودرو نیاز به تعویض و یا تعمیر داشته باشند. این مسئله در رابطه با خودروهای بسترن نیز صدق می کند و شاهد فروش انواع لوازم یدکی بسترن B50، B30، B50F و غیره می باشیم.

قیمت لوازم یدکی بسترن به نوع قطعات بستگی دارد. مراکز توزیع کنندۀ قطعات خودروهای بسترن، راحت تر می توانند پاسخگوی نیاز شما مالکین اتومبیل بسترن باشند چون اطلاعات جامعی نسبت به انواع قطعات خودروهای شرکت فاو چین دارند.   

شرکت FAW چین تولید و عرضۀ خودروهای بسترن را از سال 2006 آغاز نمود و مبنای اصلی طراحی این نوع خودرو، بر اساس اتومبیل مزدای قدیمی است و طرفداران زیادی علاقه مند به خرید این برند خودرو هستند چون از کیفیت بالای طراحی و همچنین فنی برخوردار هستند. البته توجه داشته باشید، حوادث رانندگی به هیچ عنوان خبر نمی کند، هر زمان احتمال خرابی برای خودرو وجود دارد. جهت خرید قطعات و لوازم یدکی خودروهای بسترن می توانید به نمایندگی و مراکز توزیع قطعات بسترن مراجعه نمائید.

فروشگاه نیوپارت نیز توانسته به عنوان یکی از مجموعه های فروش قطعات بسترن در تهران به فعالیت حرفه ای خود ادامه دهند و همواره پاسخگوی نیاز مشتریان در اقصی نقاط کشور باشند.

 

 فروشگاه نیوپارت  

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

 ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 248
نمایش همه
علاقه مندی ها ()