مزیت خرید اقساطی خودرو در سایا خودرو:

خرید اقساطی خودرو در سایا خودرو - پیشگفتار:

مطمئناً امروز در کشور ما به دلیل افزایش شدید قیمت های خودرو و در کنار آن افزایش قیمت کالاها و محصولات مختلف قدرت خرید مردم کاهش پیدا کرده است. به همین جهت عموم افرادی که قصد خرید اتومبیل را دارند ناکام مانده اند و توان خرید خودرو را ندارند. بی تردید یکی از بهترین روشهای خرید اتومبیل خرید اقساطی انواع خودرو می باشد، با این روش نه تنها تمامی افراد جامعه می توانند با هر میزان بودجه مالک اتومبیل شوند بلکه این روش با تحویل فوری خودرو به مالک، باعث محبوبیت و علاقه خریداران به این روش شده است. 

خرید اقساطی خودرو در سایا خودرو - امتیازات خرید اقساطی خودرو:

همانطور که در بالا به صورت جزئی اشاره کردیم بزرگترین امتیاز خرید اقساطی خودرو تحویل فوری و عدم پرداخت هزینه کامل اتومبیل می باشد، به همین جهت مورد استقبال سیل عظیمی از افراد جامعه قرار گرفته است. همانطور که گفتیم شرکت معروف و محبوب سایا خودرو در این زمینه توانسته است عملکردی بسیار عالی را از خود به جای بگذارد و با فروش اقساطی اتومبیل های کمپانی های مختلفی مانند:

- کمپانی ایران خودرو

- کمپانی سایپا

- پارس خودرو

- و کرمان موتور توانسته اکثر هموطنان عزیزمان را صاحب اتومبیل کند. در حال حاضر این مجموعه شرایط ویژه ای ارائه نموده که با استفاده از این شرایط خریداران قادر می باشند به صورت اقساطی مالک اتومبیل شوند. خرید اقساطی کرمان موتور توسط سایا خودرو انجام می شود. 

خرید اقساطی خودرو در سایا خودرو - تحویل آنی اتومبیل در شرکت سایا خودرو:

بی تردید این روش، حرکتی بسیار نوین در خصوص روش‌ های خرید اقساطی خودرو به شمار می آید زیرا در گذشته مالک اتومبیل تا پایان اقساط خود، اتومبیل را به چشم نمی دید. اما در روش جدید کمپانی های ایران خودرو و سایپا و همچنین شرکت سایا خودرو پس از واریز در حدود ۵۰ درصد از هزینه های اولیه اتومبیل در کمتر از یک ساعت خودرو را به مالک تحویل خواهند داد.

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 326
نمایش همه
علاقه مندی ها ()