خرید ۲۰۶ اقساطی در سایا خودرو:

خرید ۲۰۶ اقساطی در سایا خودرو - دیباچه:

این روزها در گوشه و کنار کشور می شنویم که افراد مختلفی در جستجوی مراکزی می باشند که خرید 206 اقساطی را انجام می دهند. دلیل افزایش تقاضا برای خرید های اقساطی در کشور مطمئناً افزایش نجومی قیمت خودرو های مختلف بوده است. نظر به اینکه با شرایط فعلی اکثر مردم توان خرید اتومبیل مورد علاقه خود را ندارند شرکت سایا خودرو با ارائه طرح خرید های اقساطی اقدام به فروش اتومبیل های مختلف کرده است. 

خرید ۲۰۶ اقساطی در سایا خودرو - امتیازات خرید اقساطی اتومبیل:

مطمئناً اولین موضوع در مصوبه های شرکت های مختلف باید تحویل فوری خودرو به خریدار باشد زیرا این موضوع برای خریداران بسیار اهمیت دارد و در واقع بیشترین دلیل سوق پیدا کردن به طرف خرید های اقساطی از طرف خریداران این امتیاز می باشد. در واقع خریداران می‌توانند در هنگام عقد قرارداد و پرداخت مبلغ اولیه خودرو مورد نظرشان از امتیاز تحویل فوری استفاده کنند و به سرعت به خودروی محبوب خود برسند، در این زمینه کمپانی ایران خودرو توسط شرکت سایا خودرو امکان خرید 206 اقساطی را در برنامه کاری خود و زیر مجموعه خود (شرکت سایا خودرو) وارد کرده است. بنابراین افرادی که تمایل به خرید ۲۰۶ اقساطی دارند حتماً به این مرکز مراجعه نمایند.

خرید ۲۰۶ اقساطی در سایا خودرو - چه خودرو هایی به صورت اقساطی فروخته می شود؟:

امروزه برای جلب تمامی سلیقه ها ایران خودرو طرح های خود را بدون محدودیت ارائه می کند، در همین زمینه شرکت سایا خودرو از هایمای شاسی بلند گرفته تا تمامی اتومبیل های کمپانی ایران خودرو مانند خانواده ۴۰۵ و خانواده ۲۰۶ را در برنامه فروش اقساطی خودرو لحاظ کرده است. این خودرو ها بی‌ تردید نسبت به توان خرید اقشار مختلف جامعه قیمت گذاری شده اند، در ادامه قصد داریم در خصوص خرید ۲۰۶ اقساطی صحبت کنیم.

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 291
نمایش همه
علاقه مندی ها ()