پوستر دیواری از جمله محصولات دیوارپوش برای تزیین نمای دکوراسیون به کار برده می شود. همانطور که می دانید، از گذشته تا به امروز خیلی از افراد هستند که علاقۀ خاصی به محصولات کاغذ دیواری و پوستر جهت جلوه بخشیدن به نمای دکوراسیون داخلی ساختمان مسکونی، تجاری، داری و غیره دارند. خرید پوستر دیواری علاوه بر آنکه زیبایی دکوراسیون را چندین برابر می کند، امکان نظافت راحت سطوح دیوار را برای فرد میسر می سازد. علاوه بر آنکه با خرید پوستر دیواری زیبا و لوکس، می توانید ارزش و بهای ملک را ارتقاء ببخشید.

فروشگاه دکور آفیس چندین سال است که فعالیت خود را در حوزۀ جمع آوری و فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی آغاز نموده است و همچنان در تلاش بوده تا تنوع محصولات را نسبت به گذشته افزایش دهد. فروش پوستر دیواری مدرن و کلاسیک تنها بخشی از خدمات گستردۀ این مجموعه محسوب می شود.

آلبوم انواع پوستر دیواری

تا کنون تجربۀ مراجعه به فروشگاه تجهیزات دکوراسیون داخلی داشته اید. در این مجموعه ها، جهت معرفی انواع محصولات، کاتالوگ و یا آلبوم محصول به مشتری ارائه می شود و سپس فرد متناسب با سلیقۀ شخصی و دیگر مسائل، محصول مورد پسند خود را انجام می دهد. در رابطه با فروش پوستر دیواری و کاغذ دیواری نیز آلبوم تصاویر محصولات در دسترس مشتریان قرار گرفته می شود، تا بر اساس آن بتوانند انتخاب مناسبی از دیوارپوش مورد پسند خود داشته باشند. بدین ترتیب ممکن است شما هنگام سفارش دیوارپوش پوستر، انواع آلبوم پوستر دیواری در سبک های مختلف مدرن، کلاسیک، نقاشی، تصاویر طبیعی، عکس های شخصیت کارتونی و یا سلبیریتی و غیره را مشاهده نمائید.

قیمت خرید کاغذ دیواری و پوستر دیواری بر اساس کیفیت کاغذ، طرح و برند آن مشخص می شود. البته جهت کسب اطلاعات بیشتر، پیشنهاد می کنیم با دفتر فروش دکور آفیس تماس حاصل فرمائید. سپس با مراجعۀ حضوری و یا به صورت اینترنتی، پوستر دیواری مجلل و زیبای خود را با قیمت ارزان و مناسب سفارش دهید.

فروشگاه دکور آفیس

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 و پنجشنبه 9 الی 14

تلفن: 44822331 & 44800245 – 021

تلگرام و واتساپ: 09109021635 & 09104962527

آدرس: ابتدای جنت آباد شمالی نبش کوچه بهارستان سوم پلاک 1 واحد 4

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 274
نمایش همه
علاقه مندی ها ()