فرفورژه از جمله محصولات فلزی است که جهت ساخت تجهیزات ساختمانی و وسایل دکوراتیو مورد استفاده قرار گرفته می شوند. درب، پنجره، نرده و حفاظ از جمله قطعات فلزی هستند که در نمای ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شوند و آنها را می توان از جنس فرفورژه تولید نمود. امروزه خیلی از افراد هنگام اجرای پروژه های ساخت و ساز اقدام به سفارش دهی محصولات فرفورژه ساختمانی می نمایند.

گروه تولیدی ایران فرفورژه بیش از چند سال است که از قدمت حرفه ای مجموعه در حوزۀ طراحی و ساخت محصولات فرفورژه می گذرد. طی این سال ها توانسته اند، موفق به اجرای پروژه های کوچک و بزرگ در حوزۀ سفارشات فروش فرفورژه گردند.

ویژگی های محصولات فرفورژه

امروزه محصولات متنوعی از جنس فلز فرفورژه طراحی می شوند و در نمای دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شوند. نردبان فرفورژه، درب و پنجره فرفورژه، حفاظ فرفورژه، تجهیزات دکوراتیو فلزی و ... برخی از انواع فرفورژه هستند که جهت ساخت محصولات فلزی ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

به طور کلی علت اصلی استقبال از خرید و فروش محصولات فرفورژه، داشتن استحکام بالا، تنوع، زیبایی و نمای لاکچری داشتن اقلام فرفورژه، قیمت مناسب، عدم نیاز به نگهداری آنها نسبت به شرایط محیطی اشاره نمود.

سفارش درب فرفورژه به عنوان یکی از محصولات مقاوم، با کیفیت و لوکس ساختمانی محسوب می شود. محصولات فرفوژه دارای ترکیبات فلزی چون جدن، آلومینیوم و آهن است و برخلاف تصور خیلی از افراد، این فلز در برابر شرایط محیطی مقاوم بوده و دیرتر دچار اکسیداسیون و زنگ زدگی می شوند.

قیمت فروش گلنرده  و فرفورژه بر اساس وزن و طرح محصول صورت می گیرد چون محصولات فرفورژه در دو دسته بندی فرفورژه سبک و فرفورژه سنگین تقسیم می شود.

جهت سفارشات فرفورژه می توانید به گروه تولیدی ایران فرفورژه تماس حاصل فرمائید. در این صورت می توانید با قیمت ارزان محصولات فرفورژه را تهیه نمائید.

ایران فرفورژه 

آدرس : تهران-جاده ساوه- سه راه آدران- شهرک صنعتی زواره ای خیابان دهم- نبش رو به روی آدران بتن پلاک12

ایمیل: iranferforge@gmail.com

شماره موبایل: 09121723400-09122991797

شماره تماس : 56588004 الی 5

https://telegram.me/iranferforge1

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 313
نمایش همه
علاقه مندی ها ()