گلنرده از دیگر متریالی است که جهت ساخت انواع درب، پنجره، حفاظ، نرده، راه پله و غیره در نمای داخلی و خارجی ساختمان در طرح های متنوع و زیبا ساخته می شوند. طراحی و ساخت گلنرده توسط افراد خبره و توانمند انجام می گیرد. گلنرده چدن از انعطاف پذیری قابل قبولی برخوردار است و این مسئله موجب شده در طراحی درب و پنجره مدرن و لاکچری به کار برده شود.

گروه تولیدی ایران فرفورژه به دلیل تجربیاتی که طی سالیان فعالیت در حوزۀ طراحی و ساخت محصولات فرفورژه کسب نموده است، هم اکنون قادر به انجام سفارشات خرید گلنرده چدنی در اجرای پروژه های راه پله گندمی، درب لوکس الماس، راه پله ستاره، راه پله طاوس، درب پارکینگی گلدانی، راه پله ورساچ و غیره قابل مشاهده می باشد.

طراحی و ساخت گلنرده لوکس

در واقع گلنرده چدن از جمله فلزات آهنی است درون قالب های مخصوص ریخته شده و خنک می شود ولی فرفورژه نیز شامل عنصر آهن بوده و پس از ذوب شدن، درون قالب ریخته و در حالت گرم بودن با ابزارآلات مخصوص تغییر شکل داده می شوند. البته هر دو محصول از مقاومت بالایی برخوردار هستند و جهت ساخت درب، پنجره، نرده، حفاظ، راه پله و غیره مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

گلنرده به دلیل داشتن قابلیت فرم پذیری، به سهولت می توان در ساخت درب و پنجره های لوکس و مجلل از آن استفاده نمود. ترکیب گلنرده و فرفورژه موجب خلق آثار هنری زیبا، جذاب و چشمگیر در محصولات فلزی نمای داخلی و خارجی ساختمان شده است. خیلی از افراد نسبت به کاربرد محصولات نرده گلنرده، درب و پنجره گلنرده، حفاظ و غیره در نمای ساختمان استقبال می کنند چون از استحکام بالا نیز برخوردار است. قیمت خرید فرفورژه و گلنرده به وزن و سایز آن وابسته بوده و متناسب با سلیقۀ شخصی و بودجه ای که در نظر گرفته اید، می توانید سفارشات ساخت گلنرده با قیمت ارزان و طرح لوکس داشته باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با گروه تولیدی ایران فرفورژه مشورت کنید.

ایران فرفورژه 

آدرس : تهران-جاده ساوه- سه راه آدران- شهرک صنعتی زواره ای خیابان دهم- نبش رو به روی آدران بتن پلاک12

ایمیل: iranferforge@gmail.com

شماره موبایل: 09121723400-09122991797

شماره تماس : 56588004 الی 5

https://telegram.me/iranferforge1

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 303
نمایش همه
علاقه مندی ها ()