استفاده از دوچرخه ثابت برای و مزیت های آن:

دوچرخه ثابت یک وسیله ی ورزشی برای همه ی افراد می باشد. بیشتر مردم از دوچرخه های ثابت در راستای کاهش وزن خود استفاده می کنند. این وسیله ی ورزشی نیز تا کنون توانسته مثمرثمر باشد. همه ی کسانی که می خواهند در خانه ورزش کنند و به تناسب اندام برسند، دوست دارند که به خرید تردمیل بپردازند اما متاسفانه قیمت این گونه تردمیل ها به حدی افزایش یافته که دیگر کمتر کسی توان خرید آن را دارد. از این رو شما می توانید به خرید دوچرخه ثابت بپردازید. دوچرخه های ثابت دارای قیمت بسیار کمتری نسبت به تردمیل ها می باشند.

این در حالی است که عملکرد این وسیله ی ورزشی با تردمیل ها همخوانی دارد چرا که هر دو وسیله در راستای کاهش وزن، افزایش سلامت قلب و عروق، جریان خون و غیره فعالیت دارند. از مزیت های دوچرخه ثابت می توان به افزایش چربی سوزی، کاهش استرس، افزایش ترشح هورمون شادی و نشاط بخش، کاهش فشار مضاعف به روی مفاصل در حین ورزش کردن، افزایش مقاومت ماهیچه ها و عضلات، کاهش خطر هایی نظیر آلودگی هوا و درگیری ریه و غیره اشاره نمود. دوچرخه ثابت یا همان الپتیکال تنها نوع وسیله ی ورزشی می باشد که تمامی عضلات و چربی های شکم را درگیر خود می ‌کند. خرید دوچرخه ثابت باشگاهی را از هایپرجیم انجام دهید. 

این ورزش ‌هوازی نه تنها نمی تواند موجب سفت شدن چربی های دور شکم و پهلو شود، بلکه باعث افزایش چربی سوزی در این ناحیه خواهد شد. از طرفی دیگر دوچرخه ثابت نیازی به انرژی برق ندارد. شما به طور خودکار می ‌توانید این وسیله را به حرکت درآورید. از این رو در هزینه های شما نیز صرفه جویی خواهد شد. دوچرخه ثابت دارای انواع گوناگونی هستند که شما می توانید برخی از آن ها در فروشگاه بزرگ هایپر جیم مشاهده نمایید. هایپر جیم به دو صورت حضوری و غیر حضوری می تواند به شما محصولات را ارائه دهد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 190
نمایش همه
علاقه مندی ها ()