چگونگی عملکرد اسکی فضایی موجود در فروشگاه هایپر جیم:

 حرکت اسکی فضایی های موجود در فروشگاه هایپر جیم به صورت بیضی وار بوده و باعث می شود که هیچ گونه فشاری به پا های شما وارد نگردد. همواره پا های فرد ورزشکار به پدال چسبیده و هیچ گاه جدا نخواهد شد. شما در هایپر جیم می توانید فروش اسکی فضایی مختلف را با طرح و مدل های متفاوت مشاهده نمایید. از مزیت های استفاده از الپتیکال می توان به تناسب اندام اشاره نمود. اگر شما بتوانید از فروشگاه هایپر جیم نوع مناسب اسکی فضایی را خریداری کنید. در واقع توانستید که در راستای تناسب اندام و سلامتی خود گام بزرگی بردارید. برخی از افراد در هنگام خرید اسکی فضایی دچار مشکل خواهند شد. از این رو ما به آن ها فروشگاه هایپر جیم را معرفی می ‌کنیم. این فروشگاه دارای کارشناسان فروش بسیار با تجربه و دلسوزی می باشد که شما در زمان خرید می توانید با آن ها تماس برقرار نمایید.

زمانی که قصد خرید اسکی فضایی مانند خرید الپتیکال باشگاهی را داشته باشید این کارشناسان به بهترین نحو شما راهنمایی نموده و مدل متناسب با شما را معرفی می نمایند. یکی دیگر مزیت های بزرگی که برای دستگاه اسکی فضایی قائل می‌ شوند، انجام یک تمرین همه جانبه برای تمام سلول ‌های بدن می باشد. دستگاه های ورزشی برخی از اندام های حرکتی را درگیر می‌ کنند اما اسکی فضایی می ‌تواند تمام سلول‌ های بدن شما را درگیر کند و باعث افزایش چربی سوزی و کاهش وزن شما گردد.

اگرچه اسکی فضایی با دوچرخه ثابت دارای شباهت های زیادی است اما در الپتیکال یا اسکی فضایی بالا تنه نیز توسط حرکت دست تکان خواهد خورد. به همین جهت شما در زمان کم تری می توانید به وزن ایده آل خود برسید. برخی از اعضایی که به شدت در زمان استفاده از اسکی های فضایی درگیر می ‌شوند، می‌ توان به عضلات چهار سر ران، عضلات پشت ساق، عضلات همسترینگ، عضلات باسن،  عضلات دست، عضلات پشت بازو، عضلات جلو بازو، شانه ها و غیره اشاره نمود.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 150
نمایش همه
علاقه مندی ها ()