لاستیک دانلوپ همچون برندهای دیگر بر اساس شاخص های استاندارد کنترل کیفیت در مدل های مختلف تولید شده اند. کمپانی دانلوپ در کشور ژاپن راه اندازی شده است و بیش از چند دهه از فعالیت این کمپانی می گذرد و طی سال ها فعالیت و کسب تجربیات فراوان توانسته اند موفق به تولید انواع لاستیک دانلوپ متناسب با رده های مختلف اتومبیل گردند. مالکین اتومبیل می توانند بر مبنای مشخصات فنی خودرو، مناسب ترین مدل تایر دانلوپ را انتخاب و خریداری کنند.

برای خرید لاستیک دنلوپ متناسب با مدل خودروی خود، می توانید به فروشگاه چرخ و یدک مراجعه نمائید. پس از بررسی تمام مشخصات فنی تایر، می توانید مناسب ترین تایر را انتخاب و با قیمت مناسب خریداری کنید.

سفارش اینترنتی لاستیک دانلوپ

با راه اندازی فروشگاه های اینترنتی عرضۀ لاستیک، چند سال اخیر امکان خرید اینترنتی لاستیک دانلوپ و دیگر برندهای معتبر خارجی و داخلی به واسطۀ فروشگاه های معتبر در سطح کشور وجود دارد. هنگام خرید آنلاین لاستیک دنلوپ حتماً از اصل بودن تایر اطمینان حاصل نمائید. همچنین تاریخ تولید تایر و سایر مشخصات فنی درج شده بر روی لاستیک به صورت دقیق مورد بررسی قرار گرفته شود و در صورت مخدوش بودن نوشته ها، نسبت به خرید تایر امتناع نمائید چون ممکن است برخی از افراد کلاهبردار تایرهای تاریخ گذشته را با این روش به فروش برسانند.

نکات متعددی در خصوص خرید لاستیک خودرو وجود دارد. پیش از خرید لاستیک دانلوپ ژاپنی و یا دیگر برندهای معتبر ایرانی و خارجی کسب چنین اطلاعاتی برای خریدار می تواند بسیار مفید واقع گردد.

جهت خرید لاستیک سواری ، شاسی بلند، باری و غیره می توانید با کارشناسان فروش فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک تماس حاصل فرمائید و پس از بررسی مشخصات فنی محصولات و مشورت تخصصی می توانید تایر مورد نیاز خود را با قیمت ارزان سفارش دهید.  

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 200
نمایش همه
علاقه مندی ها ()