دوش و چشم شوی اضطراری صنعتی به عنوان یکی از اقلام مهم و اساسی در محیط آزمایشگاهی و صنعتی در محیط مجموعه باید مورد استفاده قرار گرفته شود. طراحی این وسیله به نحوی است که امکان دسترسی به آب را جهت شستشوی چشم، صورت و یا نواحی مختلف بدن فراهم می کند. همانطور که می دانید در مراکز ازمایشگاهی و برخی از کارخانجات و محیط های صنعتی از مواد شیمیایی استفاده می شود. با توجه به اینکه حادثه هیچ گاه خبر نمی کند، با خرید دوش و چشم شوی اضطراری صنعتی در محل، در صورت بروز حادثه می توان در مدت زمان کوتاهی مواد اسیدی و شیمیایی که فرد در معرض مستقیم آن قرار گرفته است، را سطح بدن پاکیزه نمود.

جهت سفارش دوش و چشم شوی اضطراری صنعتی در مدل های مختلف می توانید به شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر مراجعه نمائید. این مجموعه به عنوان یکی از مراکز عمدۀ فروش لوازم و تجهیزات ایمنی آزمایشگاهی فعالیت خود را آغاز نموده است و همواره آمادۀ برآورده نمودن نیاز مشتریان در اقصی نقاط کشور می باشند.

فروش انواع دوش و چشم شوی اضطراری صنعتی

طراحان تجهیزات ایمنی چشم و صورت متناسب با موقعیت مکانی متفاوت تلاش نموده اند بر تنوع طرح دوش و چشم شوی اضطرارری صنعتی بیفزایند، تا بدین وسیله کارایی بهتر و مؤثرتری داشته باشند.

دوش و چشم شوی اضطراری صنعتی گالوانیزه و دوش و چشم شوی اضطراری صنعتی استیل دو آلیاژ رایجی هستند که جهت ساخت دوش و چشم شوی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. در واقع استیل و گالوانیزه به دلیل جنس با کیفیت و مقاوم در برابر تماس با مواد شیمیایی دارند، مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

اگر نیازمند به خرید دوش و چشم شوی اضطراری آزمایشگاهی از جنس استیل و یا گالوانیزه در ابعاد مختلف می باشید، می توانید به وب سایت رسمی شرکت علمینوگستر مراجعه نمائید. این مجموعه با راه اندازی فروشگاه اینترنتی، توانسته است امکان خرید اینترنتی دوش و چشم شوی اضطراری صنعتی را برای مشتریان فراهم سازد.

قیمت دوش و چشم شوی اضطراری صنعتی

قیمت دوش و چشم شوی اضطراری صنعتی به فاکتورهای متعددی بستگی دارد که می توان به جنس، مدل و نحوۀ عملکرد آن اشاره نمود. خرید و نصب دوش و چشم شوی ایمنی در راستای مشاغلی است که با مواد شیمایی در تماس هستند. حادثه خبر نمی کند و هنگامی که اعضای بدن با مواد شیمایی مواجه پیدا کند، نیاز به شستشوی سطح آسیب دیده با آب فراوان است که بتوان اثرات زیان بار مواد شمیایی را کاهش داد. برای اطلاع از قیمت سمپلر دراگون به سایت مراجعه کنید. 

معمولاً محل نصب دوش و چشم شوی اضطراری صنعتی در فاصلۀ 15 الی 30 متری یا به عبارتی 50 الی 100 فوت نسبت به محل خطر احتمالی می باشد. در واقع حداکثر تا 10 ثانیه فرد آسیب دیده به دوش دسترسی پیدا کند چون این بازۀ زمانی به عنوان فرصتی حیاتی برای کاهش اثرات مخرب مواد شیمیایی محسوب می شود.

پیش از خرید دوش و چشم شوی اضطراری صنعتی و آزمایشگاهی به شما پیشنهاد می کنیم، یک سری نکات مهم را در نظر بگیرید. کیفیت جنس دوش و چشم شوی، داشتن ارتفاع استاندارد، داشتن قابلیت به نصب آب آشامیدنی، برخورداری از شیرآلات ضد زنگ و امکان باز و بسته کردن شیر در مدت زمان کمتر از 1 ثانیه، شدت جریان دوش بر حسب لیتر در دقیقه و ارتفاع نقطه پاشش دوش و چشمی از کف موارد مهمی هستند که در خصوص انتخاب و خرید دوش و چشم شوی اضطراری صنعتی استیل و گالوانیزه باید مد نظر قرار گرفته شود.

شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ فروش تجهیزات ایمنی نیز فعالیت دارد. در همین راستا توانسته امکان خرید دوش و چشم شوی آزمایشگاهی ارزان و با کیفیت را برای مشتریان فراهم سازد.

 شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر

ارتباط با ما : 66405180_021
ضمانت اصالت کالا
7 روز تضمین بازگشت کالا
خرید سریع و مطمئن
ایمیل شرکت: Elminogostar@gmail.com
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 254
نمایش همه
علاقه مندی ها ()