خرید کاغذ دیواری با دوام و با کیفیت بالا بیشترین طرفدار را دارد. افراد زیادی جهت تزئین نمای داخلی ساختمان از ویژگی های قابل توجه دیوارپوش استفاده می کنند. به عبارتی چنین محصولاتی سطوح ترک ایجاد شده بر روی دیوار را می پوشانند، علاوه بر آنکه چاپ دیوارپوش در طرح های متنوع زیبایی دکوراسیون را بیش از پیش دو چندان می کند. با  خرید انواع کاغذ دیواری مدرن در طرح های امروزی می توانید تغییرات قابل توجه در نمای دکوراسیون بوجود آورید.  

فروشگاه دکور آفیس سال های متوالی است که فعالیت مجموعۀ خود را در عرصۀ تأمین و پخش لوازم و تجهیزات دکوراسیون داخلی اعم از انواع دیوارپوش، کفپوش، تابلو، پرده، آسمان مجازی و غیره آغاز نموده است. همواره تلاش دارند متناسب با محصولات رایج در بازار، محصولات دکوراتیو مدرن و امروزه را در دسترس انتخاب مشتریان قرار دهند.

خرید کاغذ دیواری و انواع آن

امروزه شرایط خوبی جهت خرید کاغذ دیواری برای اقشار مختلف جامعه با هر توان مالی فراهم می باشد. کاغذ دیواری سه بعدی، کاغذ دیواری pvc، کاغذ دیواری نقش برجسته، کاغذ دیواری ساده، کاغذ دیواری طرح بافت دار، کاغذ دیواری مخمل و ... برخی از انواع کاغذ دیواری موجود در بازار هستند که با طرح های زیبا و مجلل چاپ شده و به صورت آلبوم در دسترس انتخاب مشتریان قرار گرفته می شوند.

جهت خرید کاغذ دیواری ارزان به شما توصیه می کنیم، مدت زمانی که قصد استفاده از این نوع دیوارپوش را دارید، مد نظر داشته باشید. در واقع ممکن است در برخی از موارد، خرید کاغذ دیواری با قیمت ارزان دوام زیادی نداشته باشد و پس از مدت زمان کوتاه نیاز به تعویض کاغذ دیواری با کیفیت دیگری داشته باشید.

جهت مشاوره و خرید کاغذ دیواری حراجی و هر نوع دیوارپوش دیگری می توانید به صورت آنلاین با کارشناسان فروش فروشگاه اینترنتی دکور آفیس ارتباط برقرار کنید.

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 219
نمایش همه
علاقه مندی ها ()