کاغذ دیواری سه بعدی از دیگر محصولات دیوارپوش به شمار می رود و جهت تزئین و طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان مورد استفاده قرار گرفته می شوند. امروزه خیلی از افراد علاقه مند به نصب دیوارپوش در طرح های متنوع در نمای قسمت های مختلف ساختمان می باشند چون به واسطۀ این محصول می توانند زیبایی خاص در نمای دکوراسیون ایجاد کنند. خرید کاغذ دیواری سه بعدی طرفداران زیادی دارد چون با سبک متفاوتی چاپ می شوند و در ادامۀ مقاله به ویژگی های مهم این محصول خواهیم پرداخت، پس همراه ما باشید.

فروشگاه دیوار دکور یکی دیگر از مجموعه های معتبر در حوزۀ فروش تجهیزات دیوارپوش در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه با وجود تنوع بالای محصولات، توانسته است امکان خرید انواع کاغذ دیواری سه بعدی لوکس ارزان را با شرایط آسان فراهم سازد.

پوستر دیواری سه بعدی مناسب پذیرایی

نکتۀ مهم که در رابطه با انتخاب دیوارپوش وجود دارد، این است که قیمت دیوارپوش ممکن است برای خیلی از افراد اهمیت بالایی برخوردار باشد. در واقع جهت تغییرات دکوراسیون، نصب کاغذ دیواری سه بعدی ارزان با طرح برجسته می تواند جلوه ای خاص به دکوراسیون ببخشد و زیبایی نمای سالن پذیرایی دو چندان نمایند.

با توجه به اینکه اتاق نشیمن اولین مکان در ساختمان است که افراد در آنجا قرار می گیرند، بیشتر افراد تمایل به تغییر در دکوراسیون سالن پذیرایی دارند. به عنوان مثال خرید پوستر دیواری سه بعدی برای پشت میز تلویزیون، پشت مبلمان و یا راهرو می تواند باعث تغییرات زیادی در نمای دکوراسیون شود و چشم میهمان را محسور می سازد.

فروشگاه اینترنتی دیوار دکور دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی، توانسته است امکان تأمین و فروش انواع دیوارپوش مانند فروش کاغذ دیواری را متناسب با سلایق مختلف فراهم سازد. این مجموعه همچنین امکان خرید آنلاین محصولات فروشگاه را با قیمت ارزان و کاملاً تضمین شده برای مشتریان در تهران و شهرستان ها فراهم نموده است.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

تلفن: 33879693

موبایل: 09127983841

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 277
نمایش همه
علاقه مندی ها ()