زمانی که فروش اقساطی سایپا آغاز می ‌شود شما باید به خوبی برخی از نکات را در نظر داشته باشید. با توجه کردن به برخی از نکاتی که مربوط به خرید اقساطی سایپا است می توانید یکی از بهترین خودروهای تولیدی سایپا را از آرشا خودرو خریداری کنید. توجه داشته باشید که آرشا خودرو به عنوان یکی از نمایندگی ‌های معتبر خدمات فروش اقساطی سایپا شناخته می‌ شود و شرایط خرید اینترنتی را برای مشتریان خود فراهم کرده است. به طور کلی اگر تمامی نکات و قوانینی که مربوط به خرید اقساطی سایپا می باشد را در سایت اینترنتی نمایندگی مشاهده کنید می توانید بدون هیچ مشکلی انواع خودروهای قسطی سایپا را خریداری کنید. برخی از نکاتی که مربوط به خرید و فروش خودروهای قسطی سایپا می باشد را در ادامه معرفی می کنیم تا شما با خیال راحت اقدام به خریداری خودروهای سایپا نمایید.

پرداخت نیمی از هزینه خرید خودرو در ابتدا :

برخی از افراد با آغاز فروش اقساطی سایپا شاید بر این باور باشند که هزینه تمام خودرو را به صورت قسطی می ‌توانند پرداخت کنند. اما باید دقت داشته باشید که نیاز است نیمی از هزینه خودرو را به صورت نقدی با آغاز فروش اقساطی سایپا پرداخت کنید و نیمی دیگر از آن را به صورت قسطی به کارشناسان آرشا خودرو تحویل دهید. اقساط تنظیم شده جهت پرداخت توسط کارشناسان آرشا خودرو به گونه ‌ای تنظیم می ‌شود که شما بتوانید در کمترین بازه زمانی آنها را به راحتی پرداخت کنید.

ارائه گردش حساب بانکی :

ارائه دادن گردش حساب بانکی‌ تان یکی دیگر از نکاتی است که مربوط به شرایط خرید اقساطی سایپا می باشد. شما باید ۵ دوره آخر گردش حساب تان را به کارشناسان آرشا خودرو تحویل دهید. آنها موجودی حسابتان را مورد بررسی قرار می‌ دهند و در صورتی که مطمئن شدند می توانید اقساط را در دوره مشخص شده پرداخت کنید خرید قسطی خودرو را برای شما فراهم می کنند و با ثبت نام شما موافقت می نمایند.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 309
نمایش همه
علاقه مندی ها ()