چاپ ساک پارچه ای توسط دستگاه های چاپ به صورت دستی و یا مکانیزه انجام می گیرد. از این رو مجموعه های تولیدکنندۀ پارچه های اسپان باند تلاش می کنند، متناسب با نیاز مشتریان، با تأمین دستگاه های چاپ بتوانند ارائه خدمات چاپ ساک پارچه ای را انجام دهند. کاربرد عمدۀ ساک دستی پارچه ای را می توان در سطح شهر مشاهده نمود. به همین دلیل از صنعت چاپ ساک پارچه ای استقبال فراوانی می شود.  

مجموعه پارچینه دارای سابقۀ طولانی در عرصۀ ارائه خدمات تولید و چاپ ساک پارچه ای در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجموعه با امکانات پیشرفته ای که در اختیار دارد، قادر به تولید کیسه پارچه ای در ابعاد و طرح های متنوع و قیمت مناسب می باشند.

نکات مهم مرتبط با چاپ ساک پارچه ای

نکات مهم مرتبط با چاپ ساک پارچه ای وجود دارد، مسئله رونق تجارت تبلیغات در سطح کشور می باشد. به عبارتی چند سال اخیر توانسته اند با استفاده از ساک دستی پارچه ای، حجم استفاده از نایلون پلاستیکی را به حداقل برسانند. علاوه بر آنکه چاپ ساک پارچه ای محصول با ارزشی در جهت امور تبلیغاتی به شمار می رود.

امروزه فروشگاه های عرضۀ پوشاک، لوازم تحریر، تجهیزات دکوراتیو و غیره تلاش دارند، جهت تحویل کالا به مشتریان از ساک پارچه ای چاپ دار استفاده نمایند که لوگو، نام، آدرس و شماره تماس مجموعۀ خود بر روی آن درج شده باشد. بدین ترتیب افراد مختلف با مشاهدۀ چاپ ساک پارچه ای می توانند نسبت به محل خرید کالا مطلع شوند و به آنجام مراجعه داشته باشند.

هزینۀ خرید ساک پارچه ای و چاپ ساک پارچه ای به طرح، رنگ و سایز چاپ بستگی دارد. بدین ترتیب شرکت ها و مجموعه های مختلف می توانند جهت تهیۀ محصولات تبلیغاتی می توانند سفارش کیسه های پارچه ای چاپ دار قیمت ارزان را به طور مستقیم به واسطۀ تولیدکنندگان پارچه های اسپان باند انجام دهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سفارش و قیمت چاپ ساک پارچه ای می توانید با مجموعۀ تولید کنندۀ پارچینه تماس بگیرید.

پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره تماس:  02165750982

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 153
نمایش همه
علاقه مندی ها ()