اسپان باند نوعی پارچه با فناوری پیشرفته می باشد که توانسته اند با استفاده از این سبک پارچه، محصولات متنوعی را تولید نموده و در صنایع مختلف از آن بهره برد. از این مقاله قصد داریم به برخی از ویژگی های اسپان باند، کاربرد آن و نحوۀ تولید پارچه اسپان باند اشاره کنیم. بنابراین پیشنهاد می کنیم تا انتهای متن همراه ما باشید تا اطلاعات بیشتری نسبت به پارچه اسپان باند بدست آورید.

مجموعه پارچینه به عنوان یکی از مراکز معتبر در حوزۀ تولید و فروش اسپان باند و تهیۀ انواع ساک دستی پارچه ای اسپان باند در تهران به فعالیت خود ادامه می دهد. این مجموعه بر حسب نیاز بازار داخل به محصولات با کیفیت در راستای حفظ محیط زیست توانسته است، با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا، امکان تولید و چاپ محصولات اسپان باند را مطابق با نیاز مشتریان انجام دهند.

ویژگی و کاربرد اسپان باند

استحکام بالا، داشتن خاصیت آب گریز بودن، قابلیت چاپ، تنوع در ساخت محصولات کاربردی، وزن سبک، لطافت و نرمی، آنتی باکتریال بودن و ثبات رنگ در برابر تابش نور خورشید برخی از ویژگی های قابل توجه پارچه اسپان باند به شمار می روند. امروزه از ویژگی های قابل توجه پارچه اسپان باند و یا پارچه نان وون یا پارچه سوزنی جهت دوخت ساک دستی اسپان باند بهره گرفته می شود.

کاربرد عمدۀ پارچه اسپان باند را می توان در صنایع مختلف چون تولید کلاه و ماسک، رویۀ برخی از لوازم بهداشتی، تولید مای بی بی نوزادان، گان و لباس های اتاق عمل، دوخت زیرانداز، مصارف کشاورزی چون  بسته بندی های کود شیمیایی، پوشش های گلخانه ایف پرورش قارچ و یا امور دامپزشکی، دامپروری و مرغداری نیز مشاهده نمود.

رایج ترین کاربرد پارچه اسپان باند را می توان در زمینۀ دوخت انواع ساک دستی پارچه ای مشاهده نمود، که در صنعت تبلیغات نیز مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

برای اطلاع از قیمت محصولات اسپان باند مانند قیمت خرید ساک پارچه ای می توانید با مجموعۀ تولید کنندۀ پارچینه تماس حاصل فرمائید. این مجموعه با ماشین آلات پیشرفته توانسته است، امکان تولید و چاپ اسپان باند یا همان چاپ ساک دستی اسپان باند را با قیمت ارزان و ماندگاری بالا انجام دهند. 

پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره تماس:  02165750982

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 184
نمایش همه
علاقه مندی ها ()