بای پپ به عنوان یکی از دستگاه های مهم و کاربردی در امور درمان برخی از بیماری های تنفسی و ریوی در محیط های درمانی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. فروش بای پپ در برند و مدل های مختلف صورت می گیرد که می توان به دو مدل رایج این دستگاه که مجهز به ماسک نازال ( از طریق بینی ) و فول فیس ( تمام صورت ) به بیمار متصل می شوند. بای پپ به عنوان دستگاه کمکی تنفس در درمان برخی از بیماران توسط پزشک معالج تجویز می شود و در طول مدت استفاده از دستگاه، میزان نحوۀ عملکرد دستگاه به طور دقیق چک می شود.

تجهیزات پزشکی بارمان یکی از مراکز معتبر در حوزۀ تأمین و فروش تجهیزات پزشکی بیمارستانی و خانگی و دیگر تجهیزات درمانی فعالیت خود را با کادر نیروی انسانی فعال و متخصص آغاز نموده است. بدین ترتیب توانسته است متناسب با نیاز درمان برخی از مشکلات تنفسی، امکان خرید بای پپ را برای مؤسسان محیط های درمانی با قیمت ارزان و برندهای معتبر فراهم نموده است.

فروش و اجاره دستگاه بای پپ

با توجه به کاربرد حیاتی که دستگاه بای پپ جهت درمان برخی از بیماری های تنفسی دارد، ممکن است برخی از افراد نیاز به استفاده از این دستگاه تنفس غیر تهاجمی داشته باشند. از این رو امکان اجاره بای پپ ، دستگاه اکسیژن ساز، دستگاه ونتیلاتور و ... توسط مرکز تخصصی تجهیزات پزشکی بارمان برای افراد فراهم می باشد. این در حالی است که مراکز درمانی که نیاز به خرید تعداد مشخصی از چنین دستگاه هایی در محیط درمانگاه و یا بیمارستان می باشند و در صورت ضرورت نیز می توانند جهت تأمین تعداد دستگاه های بیشتر به صورت اجاره ای تهیه نمایند.

تجهیزات پزشکی بارمان علاوه بر امکان فروش دستگاه های پزشکی مانند  فروش اکسیژن ساز ، قادر به انجام تعمیرات تخصصی دستگاه های بای پپ، دستگاه اکسیژن ساز، تعمیر ونتیلاتور و غیره با قیمت ارزان و مقرون به صرفه در کوتاه ترین مدت می باشند. 

 تجهیزات پزشکی بارمان

آدرس : تهران ،میدان توحید،خیابان فرصت شیرازی ،پلاک 49

ایمیل: MEDICAL.RASOOLI@GMAIL.COM

شماره تماس : 09129368456-02166490674  -02166122397

فکس : 02166940674

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 285
نمایش همه
علاقه مندی ها ()