دستگاه اره استخوان بر محک نیاز شما برای برش گوشت در اندازه های مختلف چه با استخوان، چه منجمد شده را رفع می کند. این دستگاه مناسب برای رستوران ها، کشتارگاه ها، هایپر مارکت ها و ... است.  با توجه به نیاز روز افزون قصابی ها، مطبخ ها و ... به این دستگاه در ادامه  متن قصد داریم به ویژگی ها، امکانات و قیمت خرید دستگاه استخوان بر محک بپردازیم.

دستگاه اره استخوان بر محک چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

 دستگاه اره استخوان بر محک ساخت کشور ایران است که در مدل ها و با توان مختلف جهت رفع نیاز ایرانیان عزیز طراحی و عرضه می شود. این دستگاه قادر است که گوشت های مختلف را به صورت صاف برش دهد. دستگاه اره استخوان بر محک از جنس فلز استنلس استیل که بیشتر آن را به نام استیل ضد زنگ می شناسند، ساخته می شود. این فلز در برابر خوردگی مقاوم است و با بدن زیست سازگار خواهد بود. در واقع تماس گوشت با آن خطر بیولوژیکی برای مصرف کنندگان گوشت ایجاد نمی کند. لازم به ذکر است که تمام بدنه و اتصالات این دستگاه از فلز استنلس استیل ساخته می شود.

در برخی از مدل های دستگاه اره استخوان بر محک چرخ گوشتی نیز در نظر گرفته شده است. در واقع این دستگاه به طور کامل نیاز مصرف کنندگان خود را در خصوص برش و چرخ کردن گوشت ها رفع می کند. از جمله ویژگی های متمایز کننده این دستگاه نسبت به سایر دستگاه های برش گوشت تنظیم تیغه های آن برای برش گوشت با اندازه های مختلف است.

دستگاه اره استخوان بر محک کاربرد ساده و راحتی دارد که نحوه کار با آن به آموزش نیاز ندارد. تیغه اره نواری این دستگاه به سادگی قابل تعویض است. موتور دینامی و بی صدای دستگاه اره استخوان بر در کابین آن قرار می گیرد.

 کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 167
نمایش همه
علاقه مندی ها ()