تردمیل های باشگاهی در تردمیل آنلاین

تردمیل های باشگاهی از قابلیت های ویژه ای برخوردار است؛ این قابلیت ها به ورزشکاران کمک می کند که تمرینات بهتری داشته باشند. یکی از این ویژگی ها تنظیم شیب و سرعت دستگاه است که به ورزشکاران کمک می کند با توجه به سطح خود تمرینی عالی را پشت سر بگذارند و یکی از دلایل خرید تردمیل باشگاهی می باشد.

این دستگاه های ورزشی ویژگی های متفاوتی دارند که تمام آن ها به نوعی در انجام ورزش های حرفه ای کمک می کند. تمامی این قابلیت ها با هدف چربی سوزی بیشتر و رسیدن به تناسب اندام در این دستگاه تعبیه شده اند.

امکانات تردمیل های باشگاهی

تردمیل های باشگاهی در فروشگاه تردمیل آنلاین تنوع بسیار بالایی دارند. هر کدام از این دستگاه ها با ویژگی های ظاهری و قابلیت های متفاوت از یکدیگر متمایز می شوند. در ادامه امکانات این دستگاه ها را با یکدیگر بررسی می کنیم. شناخت هر کدام از این امکانات مسیر  خرید تردمیل را برای شما آسان تر می کند.

پنل کنترل دستگاه

تمام تردمیل های باشگاهی در تردمیل آنلاین دارای پنل کنترل دستگاه هستند؛ اما این که چه اطلاعاتی در این پنل نمایش داده می شود، نقطه تمایز میان تردمیل ها است.

معمولا در این پنل ها نرخ ضربان قلب، زمان، مسافت، سرعت و مقدار کالری سوزانده شده نمایش داده می شود. این پنل به شما امکان تنظیم بخش های مختلف این دستگاه را می دهد. 

ضربه گیر

اگر کمی در حوزه ورزش وارد باشید، می دانید که ضربه گیرها مهمترین نقش را در کاهش آسیب های وارده به مفاصل دارند. معمولا ضربه گیرها در هر مدل از تردمیل ها متفاوت هستند.

قابلیت های اضافی

برخی از تردمیل باشگاهی با قابلیت های اضافی خود نظیر اسپیکر، بلوتوث و AUX مخاطبان را بیشتر جذب می کنند.

ویبراتور

آیا می دانید برخی از تردمیل های باشگاهی در تردمیل آنلاین قابلیت ویبراتور دارند؟ ورزشکاران می توانند پیش از شروع تمرین برای گرم کردن بدن خود از ویبراتورهای برقی موجود در تردمیل استفاده کنند.

این ویبراتورها عضلات پا را ماساژ می دهد و از این طریق منجر به باز شدن مویرگ ها در پا می شود. با این کار گردش خون در قسمت هایی از بدن که تراکم چربی دارند، بهتر و بیشتر صورت می گیرد.

فروشگاه تردمیل آنلاین

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی ← 09122648409 حاجیلویی ← 09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 190
نمایش همه
علاقه مندی ها ()