خرید تردمیل از فروشگاه هایپرجیم

این که این دستگاه ورزشی را از کدام فروشگاه بخرید، بسیار مهم است. قطعا شما نیز پیش از خرید انواع تردمیل از فروشگاه هایپرجیم، به دنبال ویژگی ها و خدمات این فروشگاه هستید. در ادامه شما را با مزایای خرید از این فروشگاه آشنا می کنیم.

تنوع بالای تردمیل در هایپرجیم

یکی از مهمترین چیزهایی که اکثر مشتریان به دنبال آن هستند، تنوع بالای محصولات است. این همان چیزی است که در اولین مراحجعه به فروشگاه هایپرجیم مشاهده می کنید. تنوع بالای محصولات دست شما را در انتخاب این دستگاه های ورزشی باز می گذارند.

امکان خرید حضوری و اینترنتی

این روزها بسیاری از مشغله های روزانه اجازه انجام کارهای دیگر را به ما نمی دهد. مراجعه به فروشگاه های مختلف برای خرید تردمیل در ترافیک های شلوغ بسیار خسته کننده است. هایپرجیم با توجه به این موضوع امکان خرید غیرحضوری را برای مشتریان خود فراهم کرده است. مشتریان می توانند مدل مورد نظر خود را سفارش دهند و آن را درب منزل دریافت کنند.

ارائه گارانتی

مهمترین نکته ای که خریداران در هنگام خرید تردمیل به آن توجه می کنند، گارانتی است. با خرید تردمیل از فروشگاه هایپرجیم شما از این خدمات پس از فروش بهره مند می شوید. با خرید از این فروشگاه گارانتی دستگاه های خریداری شده در اختیار شما قرار می گیرد و به این ترتیب سلامت دستگاه های شما برای مدتی تضمین خواهد شد. با این وجود قیمت خرید تردمیل خانگی در فروشگاه هایپرجیم در مقایسه با سایر فروشگاه هایی که در این حوزه فعالیت می کنند، بسیار مناسب است. بنابراین اگر به دنبال خرید تردمیل هایی با قیمت مناسب هستید، هایپرجیم بهترین انتخاب برای شما محسوب می شود.

  فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 171
نمایش همه
علاقه مندی ها ()