تجهیزات ایمنی از اقلام متعددی تشکیل شده است و هر کدام از آنها جهت محافظت از قسمت های مختلف بدن انسان ساخته شده اند. کفش ایمنی ، دستکش کار، کلاه ایمنی، شیلد یا محافظ صورت، عینک محافظ، لباس کار، کمربند ایمنی و ... برخی از انواع تجهیزات ایمنی محسوب می شوند. بدین ترتیب کسب و کارهای مختلف متناسب با نوع فعالیت کاری و خطراتی که برای کارگران به دنبال خواهد داشت، می توانند وسایل مورد نیاز خود را جهت ایمنی بیشتر تهیه نمایند. فروش تجهیزات ایمنی توسط این مجموعه انجام می گیرد. 

فروشگاه رادین ایمن به عنوان یکی از عرضه کنندگان تجهیزات ایمنی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. با این تفاسیر امکان خرید لوازم ایمنی را با کیفیت عالی و قیمت مناسب فراهم نموده اند.

خرید تجهیزات ایمنی با قیمت ارزان

توجه داشته باشید که قیمت تجهیزات ایمنی به برند، نوع محصول و کیفیت آن بستگی دارد. با توجه به اینکه کاربرد تجهیزات ایمنی همانطور که از نامش پیداست، جهت حفاظت از اعضای بدن ساخته شده اند. بدین ترتیب هنگام خرید تجهیزات ایمنی، در نظر گرفتن سطح کیفیت لوازم ایمنی برای شما خریدار گرامی باید اولویت اول باشد. یکی از موارد مهم که مشاغل پر خطر باید رعایت کنند، تهیۀ تجهیزات ایمنی در محل کار و کارگران و پرسنل فعال مجموعه می باشد. البته توجه داشته باشید نوع اقلام ایمنی ارتباط مستقیم با نوع فعالیت مشاغل دارد.

به عنوان مثال کارگرانی که در قسمت جوشکاری با دستگاه های جوش در ارتباط هستند باید مجهز به لباس کار و دستکش نسوز، عینک نسوز و مقاوم، شیلد محافظ صورت و کفش ایمنی باشند. این در حالی است که افراد مکانیک نیاز به لباس کار، دستکش و در صورت داشتن فعالیت های رنگ کاری خودرو نیاز به ماسک های محافظ، دستکش استادکار، لباس کار و کفش مناسب می باشند.

جهت خرید تجهیزات ایمنی مانند خرید کلاه ایمنی و سفارش محصولات به صورت اینترنتی می توانید به فروشگاه رادین ایمن مراجعه نمائید.

 

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 301
نمایش همه
علاقه مندی ها ()