قیمت کفش کار بر اساس یک سری موارد مهم تعیین می شود و افرادی که جهت حفاظت از پا چنین کفش هایی را تهیه می کنند، صرفۀ اقتصادی خواهد داشت چون مانع از خسارت جانی و مالی به فرد می گردد. متناسب با نوع مشاغل و خطرات احتمالی که برای آنها وجود دارد، نیاز به تهیۀ کفش ایمنی مناسب دارند. کفش ایمنی با سر پنجه فولادی و زیره های مختلف از جمله رایج ترین کفش های ایمنی به شمار می روند. جهت اطلاع از  قیمت انواع کفش کار می توانید به فروشندگان عرضۀ تجهیزات ایمنی باید مراجعه نمود.

فروشگاه رادین ایمن یکی از مجموعه فعال در عرصۀ پخش تجهیزات ایمنی همچون کفش کار، عینک محافظ، کلاه ایمنی، دستکش ایمنی و ... در سطح کشور می باشند.

قیمت کفش کار با سر پنجه فولادی

همانطور که در ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، قیمت کفش کار با سر پنجه فولادی به جنس رویه و زیرۀ کفش نیز بستگی دارد. چرا که در حال حاضر شاهد فروش انواع کفش ایمنی با سر پنجه فولادی با زیرۀ پلی یورتان یا pu، زیرۀ tpu- pu، زیرۀ لاستیکی، کفش ایمنی با سر پنجۀ کامپوزیت و ... می باشیم. بدین ترتیب قیمت کفش کار بر اساس جنس و مدل آن مشخص می گردد.

متناسب با نوع مشاغل نیاز به تأمین کفش کار مناسب است. به عنوان مثال کفش ایمنی سر پنجه فولادی با زیرۀ پی یو جهت برخی از مشاغل که با مواد اسیدی رقیق و محیط نفتی و روغنی سر و کار دارند بهترین گزینه می باشد چون دارای خواص وزن سبک، ضد لغزش، ضد سایش و مقاومت بالا در برابر دمای بالا تا 80 سانتی گراد می باشد.

به طور کلی قیمت کفش کار برای آتش نشانی با قیمت کفش کار برای کارگران ساختمان متفاوت از یکدیگر تعیین می شود. هر کدام از آنها از متریال مختلف برای ساخت آنها استفاده شده است و این مسئله تأثیر مستقیم بر قیمت کفش ایمنی خواهد داشت.

جهت سفارش خرید تجهیزات ایمنی مانند خرید عمدۀ کفش کار، می توانید از طریق فروشگاه رادین ایمن اقدام نمائید و بدین وسیله بتوانید با قیمت ارزان کفش کار مورد نیاز مجموعۀ خود را تأمین نمائید.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 284
نمایش همه
علاقه مندی ها ()