تخت دو نفره در طرح های مختلف و متریال فلز و چوب ساخته می شوند. بدین ترتیب افرادی که خواستار خرید تخت خواب هستند، می توانند با در نظر گرفتن ابعاد، طرح و قیمت تخت دو نفره، محصول مورد پسند خود را تهیه نمایند. امروزه خلاقیت در طراحی و ساخت سرویس خواب دو نفره نسبت به گذشته افزایش یافته است و این مسئله موجب شده تا افراد راحت تر بتوانند بهترین تخت دو نفره را با قیمت مناسب خریداری کنند. انتخاب تخت خواب کار آسانی نیست و نیاز به توجه و دقت دارد. به عبارتی توجه به جنس کفی تخت، رعایت ابعاد استاندارد، فضای اتاق، مدل و قیمت خرید تخت دو نفره  برای افراد حائز اهمیت می باشد.

جهت راهنمایی گرفتن و مشورت برای انتخاب و خرید تخت دو نفره متناسب با سلیقۀ شخصی و بودجۀ اختصاصی خود، می توانید از طریق فروشگاه بهسازان چوب اقدام نمائید. این مجموعه متناسب با نوع محصولاتی که عرضه می کنند، قادر به عرضۀ انواع تخت دو نفره ساده و تخت دو نفره جکدار با قیمت مناسب می باشند.

ویژگی های تخت دو نفره

نکتۀ مهم که در رابطه با خرید تخت دو نفره وجود دارد، اهمیت دادن به سطح کیفیت کفی تخت می باشد چون ارتباط مستقیم با دوام تخت خواب خواهد داشت. اگر قصد تهیۀ تخت خواب دو نفره را دارید، پیشنهاد می کنیم با فروشندگان مجرب مشورت نموده و سپس تخت مورد پسند خود را با قیمت مناسب تهیه نمائید.

فروش تخت دو نفره جکدار موجب می شود تا افراد بتوانند از فضایی که در اختیار دارند، به بهترین شکل استفاده نمایند. چرا که طراحی این سبک از تخت خواب به فرد اجازه می دهد، از باکس زیرین تخت خواب، جهت نگهداری اقلام کم کاربرد و نظم بخشیدن به وسایل مازاد استفاده نمایند. البته امکان دسترسی به آنها به سهولت انجام می گیرد.

اگر خواستار خرید تخت دو طبقه و تخت دو نفره و دیگر مدل های رایج تختخواب می باشید، می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب اقدام نمائید.

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 259
نمایش همه
علاقه مندی ها ()