تاب ریلکسی نوعی صندلی متحرک محسوب می شود که از یک تکیه گاه آویزان شده است و امکان حرکت صندلی را همچون تاب خوردن فراهم می سازد.

فروشگاه بهسازان چوب دارای سابقۀ طولانی در عرصۀ فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی است و توانسته اند در لیست محصولات فروشگاه، موفق به عرضۀ انواع تاب ریلکسی و صندلی راک گردند. خرید تاب ریلکسی یاد آور دوران کودکی است و حس نوستالژی برای افراد به ارمغان می آورد. از این رو افرادی که در طول روز مشغول فعالیت سنگین بوده اند و به دنبال فضایی آرامش بخش جهت رفع خستگی هستند، می توانند از راحتی تاب ریلکسی استفاده نمایند.

تجربۀ راحتی با خرید تاب ریلکسی

جهت خرید تاب ریلکسی به ابعاد، مدل و جنس آن باید توجه شود. افرادی که قصد تهیۀ این نوع صندلی معلق در هوا را دارند، می توانند به فروشگاه های عرضۀ تجهیزات چوبی دکوراسیون مراجعه نمایند. با قرار دادن تاب ریلکسی در قسمتی از سالن پذیرایی، اتاق خواب، تراس و یا حیاط می توانید در زمان اوقات فراغت جهت استراحت کردن، مطالعه آزاد و یا استفاده از موبایل از راحتی این نوع صندلی استفاده نمایند.

فروش تاب ریلکسی از نظر تعداد نفرات به صورت تک نفره و یا دو نفره صورت می گیرد. از این رو متناسب با فضای خالی و توان مالی که در اختیار دارید، مناسب ترین تاب ریلکسی را برای ریلکس کردن و راحتی خود و اعضای خانواده فراهم سازید.

قیمت تاب ریلکسی به جنس، مدل و چند نفره بودن آن بستگی دارد. از این رو افرادی که علاقه مند به خرید تاب ریلکسی هستند، می توانند متناسب با توان مالی و فضایی که در اختیار دارند این نوع صندلی راحتی را تهیه نمایند. مبل های تابی، هاموک، ننو و صندلی راک از دیگر صندلی های راحتی به شمار می روند.

جهت خرید صندلی راک و تاب ریلکسی به صورت اینترنتی می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی بهسازان چوب اقدام نمائید.

 

فروشگاه بهسازان چوب

84 00 22 66 021

72 95 13 66 021

464 310 66 021

ارتبـاط مسـتقیم بـا مـا در واتـس آپ : 

09127996155

از شنبه تا پنجشنبه 9 صبح الی 7  شب

ارتباط با ما

آدرس دفتر : چهار راه یافت آباد - اتـوبان سعیـدی بسمت نعمت آباد - جــاده اسـلامشهر(ساوه) - بعد از متـــروی نعمت آباد - لاین کند رو - خیـابـان نامــدار - بازار ولیــعصر پـلاک 126

(فـروش فقط اینتـرنتی و عـدم امـکان بازدیـد حضوری)

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 277
نمایش همه
علاقه مندی ها ()