اهمیت خرید تردمیل باشگاهی از فروشگاه هایپرجیم :

تردمیل باشگاهی را تمامی ورزشکارانی که در باشگاه مشغول فعالیت هستند می‌شناسند. یکی از مدل های مطرح و محبوب تردمیل، مدل باشگاهی می باشد.

در مدل باشگاهی برخلاف مدل های دیگر به واسطه کار طولانی مدت آن و استفاده کردن افراد با وزن های متفاوت از این دستگاه، باعث شده است که تولید کنندگان در تولید تردمیل باشگاهی از فلزات بسیار مستحکم در بدنه و موتور بسیار قوی در این دستگاه استفاده کنند. بنابراین تردمیل باشگاهی با سایر مدلهای دیگر کاملاً فرق دارد به لحاظ قیمت خرید تردمیل باشگاهی نسبت به گروه خود قیمت بالاتری دارد.

تردمیل باشگاهی در مقایسه با نوع خانگی خود دارای خصوصیت های بارزی می باشد، مثلاً تردمیل باشگاهی از برق ac برای موتور خود استفاده میکند در حالیکه نوع خانگی آن از برق دی سی استفاده می کند.

تردمیل باشگاهی هیچ محدودیت وزنی ندارد اما تردمیل خانگی در این موضوع کاملاً محدود می باشد.

بهترین تردمیل باشگاهی:

آپشن ها و امکاناتی که تردمیل باشگاهی دارد به هیچ عنوان در تردمیل های خانگی وجود ندارند، بنابراین ورزشکاران می‌توانند در تنوع تمرینات خود محدودیت کمتری داشته باشند.

ضربه گیرهای حرفه ای که در تردمیل باشگاهی مورد استفاده قرار گرفته است غیر قابل مقایسه با ضربه گیر های تردمیل خانگی است.

تردمیل های باشگاهی دارای برنامه های ورزشی از پیش تعریف شده می باشند و ورزشکاران به راحتی می توانند از این برنامه ها برای تمرینات خود استفاده کنند و بسیار سریع تر به اهداف خود دست پیدا کنند.

برخی از تردمیل باشگاهی مانند نمونه های خانگی از آپشن پخش موسیقی برخوردار هستند و می توان به واسطه پورت usb که در این دستگاه تعبیه شده است از این مزیت استفاده کرد.

فروشگاه هایپرجیم ارائه کننده انواع تردمیل های باشگاهی می باشد، اجناس فروشگاه هایپرجیم تماماً اورجینال و درجه یک می باشند. شما می توانید در این فروشگاه ضمانتنامه و خدمات پس از فروش را برای هر وسیله ای که خریداری می کنید دریافت کنید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 170
نمایش همه
علاقه مندی ها ()