یکی از دستگاه های جذابی که شما می توانید برای مشاهده کردن بسیاری از فیلم ‌ها و تصاویر مورد علاقه خود خریداری کنید ویدئو پروژکتور جیبی می باشد. ویدئو پروژکتورهای جیبی مدل های متنوعی دارند و کاربرد هر یک از آنها با دیگری فرق می‌ کند برای خریداری انواع ویدئو پروژکتورهای جیبی شما می توانید به سایت نیزا کالا مراجعه کنید و بین مدل های متنوع این دستگاه دیجیتالی یکی از آنها را که نیاز دارید خریداری نمایید. فروشندگانی که در فروشگاه نیزا کالا فعالیت می کنند قادر هستند برای خرید ویدئو پروژکتور های جیبی شما را راهنمایی نمایند.

ویژگی ها و مشخصات ویدئو پروژکتور جیبی

بهتر است به خوبی بزنید که ویدئو پروژکتور جیبی در اندازه بسیار کوچکی تولید و طراحی می‌ شود که قابلیت حمل دارد. یکی از مهم ‌ترین مزیت‌ های ویدئو پروژکتورهای جیبی این است که به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد. شما می توانید انواع مدل های ویدئو پروژکتور جیبی را در نیزا کالا مشاهده کنید و سپس یکی از آنها که مناسب به کارتان می باشد را خریداری نمایید. کوچک و قابل حمل بودن ویدئو پروژکتور های جیبی یکی از مزیت‌ های آنها به شمار می ‌رود. نیزا کالا با بهترین قیمت این محصول را به مشتریان خود ارائه خواهد داد.

 پیش از خریداری انواع ویدئو پروژکتور جیبی مانند  خرید مینی ویدئو پروژکتور مدل T55 بهتر است که در مورد ویژگی ها و مشخصات این محصول اطلاعات کافی به دست بیاورید. در سایت نیزا کالا شما هر یک از اطلاعاتی که مربوط به ویدئو پروژکتور جیبی می باشد را می توانید مشاهده کنید و سپس با اطمینان خاطر بیشتری اقدام به خریداری این محصول نمایید. توجه داشته باشید که قیمت خرید این محصول را هم نیز باید در سایت نیزا کالا به خوبی بررسی نمایید و سپس آن را خریداری کنید. قیمت این محصول نسبت به مدل های متنوعی که دارد متغیر است.

نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 270
نمایش همه
علاقه مندی ها ()