دوچرخه ثابت باشگاهی بر اساس اهداف مختلفی طراحی و تولید شده است؛ در واقع اشخاصی که قصد دارند ورزش های هوازی سنگینی را انجام دهند، باید از دوچرخه هایی استفاده کنند که قدرت بالایی داشته باشند. همچنین اشخاصی با وزن بالا که مایل هستند در سریع ترین زمان ممکن چربی سوزی کنند و به اندام دلخواه خود برسند، باید از دستگاهی استفاده کنند که توانایی تحمل وزن آن ها را داشته باشد. با این حساب هنگام خرید دوچرخه ثابت باشگاهی باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

اگر مایل هستید یکی از دوچرخه ثابت های باشگاهی را در خانه خود قرار دهید یا اینکه قصد خرید این دستگاه بدنسازی برای باشگاه را دارید، پیشنهاد می دهیم در ادامه با فروشگاه هایپرجیم همراه باشید؛ زیرا نکاتی را به شما خواهیم گفت که از زبان هیچ کسی نمی شنوید.

در خرید دوچرخه ثابت باشگاهی به چه نکاتی توجه کنیم؟

اگر قرار است وسیله ای را خریداری کنید که مناسب همه افراد باشد، باید دستگاهی را بخرید که قابلیت تنظیم داشته و منعطف باشد. دوچرخه ثابت باشگاهی دو نوع ایستاده و نشسته دارد که اغلب نوع ایستاده این دستگاه قابلیت های بیشتری دارد و افراد بیشتری قادر به استفاده از آن هستند. پس از اینکه نوع دوچرخه خود را انتخاب کردید، پیشنهاد می دهیم نکات زیر را نیز در نظر بگیرید که بهترین خرید را از فروشگاه هایپرجیم داشته باشید.

نحوه تنظیم دوچرخه ثابت

یکی از ویژگی هایی که هنگام خرید دوچرخه ثابت باید به آن توجه کنید، نوع تنظیم دوچرخه است. به طور کلی قدرت و میزان سختی دوچرخه ثابت به دو شیوه دیجیتالی و مکانیکی تنظیم می شود. دوچرخه های دیجیتالی از روی صفحه نمایش قابل تنظیم هستند؛ در صورتی که دوچرخه ثابت مکانیکی با استفاده از پیچ تنظیم کننده در کنار پدال تنظیم می شود.

نحوه برنامه دهی به دستگاه

برخی از انواع دوچرخه ثابت های فروشگاه هایپرجیم قابلیت برنامه دهی دارند؛ یعنی در این دستگاه ها قادر هستید از برنامه های ثابتی برای تعیین میزان لاغری و میزان سوختن کالری خود استفاده کنید و ضربان قلب خود را تنظیم بگیرید. برخی از انواع دوچرخه ثابت باشگاهی این ویژگی را ندارند و میزان استقامت و چربی سوزی شما را اندازه نمی گیرند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 194
نمایش همه
علاقه مندی ها ()