یکی از مواردی که باشگاه های ورزشی را در منطقه یا سطح شهر معروف می کند، تجهیزات باشگاهی باکیفیت و مرغوب آن هاست. به عنوان مثال دوچرخه ثابت باشگاهی یکی از تجهیزات محبوب است که همه ورزشکاران از آن استفاده می کنند. اگر باشگاه داشته و قصد خرید دوچرخه ثابت باشگاهی را دارید، باید نکاتی را پیش از خرید در نظر بگیرید.

فروشگاه هایپرجیم یکی از فروشگاه های اینترنتی کشور با عرضه انواع دوچرخه ثابت خانگی و باشگاهی در خدمت مشتریان سراسر کشور است. این مجموعه در نظر دارد در ادامه راهنمای خریدی را در اختیارتان قرار دهد که هنگام خرید بدون هیچ دغدغه ای بهترین انتخاب را داشته باشید.

چند نوع دوچرخه ثابت باشگاهی داریم؟

همانطور که می دانید اغلب ورزشکاران برای تمرین و فرم دادن به عضلات و ماهیچه ها، چربی سوزی، تقویت وضعیت قلبی و عروقی بدن، بهبود دستگاه تنفسی و بهبود جریان گردش خون در بدن از طرفداران دوچرخه ثابت باشگاهی هستند. این وسیله شبیه به دوچرخه های معمولی است که پدال های مکانیکی را دارد و با وارد کردن فشار به آن ها حرکت می کند؛ اما دوچرخه ثابت سه نوع است که هر یک برای تمرینات خاصی طراحی شده اند. در ادامه به معرفی هر یک از انواع دوچرخه ثابت می پردازیم و ویژگی های هر یک را بیان می کنیم.

با خرید انواع دوچرخه ثابت باشگاهی از فروشگاه هایپرجیم تخفیف بگیرید

فروشگاه اینترنتی هایپرجیم برای آنکه مشتریان قدرت خرید بیشتری داشته باشند، تخفیفاتی را برای تجهیزات ورزشی خود در نظر گرفته است. همچنین در این مجموعه تجهیزات دست دوم به همراه ضمانت نامه به فروش می رسد که بهترین ایده برای باشگاه داران به شمار می رود.

اگر قصد خرید دوچرخه ثابت خانگی و باشگاهی را از این مجموعه دارید، با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید یا اینکه شرایط مربوطه را مطالعه کنید. پس از خرید دستگاه مورد نظر در سریع ترین زمان ممکن کالا به دستتان خواهد رسید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 265
نمایش همه
علاقه مندی ها ()